This HTML5 document contains 24 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n6http://data.silknow.org/object/b4cc6608-61ba-31fe-95cb-26b25e731bc5/dimension/
dchttp://purl.org/dc/elements/1.1/
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
ecrmhttp://erlangen-crm.org/current/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://data.silknow.org/image/
n2http://data.silknow.org/object/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#

Statements

Subject Item
n2:b4cc6608-61ba-31fe-95cb-26b25e731bc5
rdf:type
ecrm:E22_Man-Made_Object
rdfs:comment
Segons la fitxa de la col·lecció Viñas aquesta peça és part del teixit original a partir del qual es van fer les reproduccions del segle XIX (reg.5755 i reg.33) , però hi ha la possibilitat de que aquest teixit sigui també ell una de les reproduccions fetes en aquell moment. Una d'aquestes còpies es trova documentada a la col•lecció Manuel Gómez-Moreno. La fitxa de la peça surt publicada en el projecte: "A la luz de la seda", té el núm. de catàleg: 867, i diu: “Don Manuel Gómez-Moreno hace las siguientes anotaciones en este tejido: Imitación lionesa de tejido bagdadí, hecha a mediados del siglo XIX. Con ella se fabricó una capa que se vendió en Italia, Ancona, y se deshizo. Otro fragmento en la Alhambra. No lleva oro, sino metal que ennegreció. Semejante a uno de la colección Errera del que se copió, el cual tiene oro. Véase la ficha del Museo de la Alhambra R2801, que perteneció también a la Colección de Manuel Gómez-Moreno.” Segons la fitxa de la col·lecció Viñas aquesta peça és part del teixit original a partir del qual es van fer les reproduccions del segle XIX (reg.5755 i reg.33) , però hi ha la possibilitat de que aquest teixit sigui també ell una de les reproduccions fetes en aquell moment. Una d'aquestes còpies es trova documentada a la col•lecció Manuel Gómez-Moreno. La fitxa de la peça surt publicada en el projecte: "A la luz de la seda", té el núm. de catàleg: 867, i diu: “Don Manuel Gómez-Moreno hace las siguientes anotaciones en este tejido: Imitación lionesa de tejido bagdadí, hecha a mediados del siglo XIX. Con ella se fabricó una capa que se vendió en Italia, Ancona, y se deshizo. Otro fragmento en la Alhambra. No lleva oro, sino metal que ennegreció. Semejante a uno de la colección Errera del que se copió, el cual tiene oro. Véase la ficha del Museo de la Alhambra R2801, que perteneció también a la Colección de Manuel Gómez-Moreno.” Segons la fitxa de la col·lecció Viñas aquesta peça és part del teixit original a partir del qual es van fer les reproduccions del segle XIX (reg.5755 i reg.33) , però hi ha la possibilitat de que aquest teixit sigui també ell una de les reproduccions fetes en aquell moment. Una d'aquestes còpies es trova documentada a la col•lecció Manuel Gómez-Moreno. La fitxa de la peça surt publicada en el projecte: "A la luz de la seda", té el núm. de catàleg: 867, i diu: “Don Manuel Gómez-Moreno hace las siguientes anotaciones en este tejido: Imitación lionesa de tejido bagdadí, hecha a mediados del siglo XIX. Con ella se fabricó una capa que se vendió en Italia, Ancona, y se deshizo. Otro fragmento en la Alhambra. No lleva oro, sino metal que ennegreció. Semejante a uno de la colección Errera del que se copió, el cual tiene oro. Véase la ficha del Museo de la Alhambra R2801, que perteneció también a la Colección de Manuel Gómez-Moreno.”
dc:identifier
3935
ecrm:P3_has_note
Segons la fitxa de la col·lecció Viñas aquesta peça és part del teixit original a partir del qual es van fer les reproduccions del segle XIX (reg.5755 i reg.33) , però hi ha la possibilitat de que aquest teixit sigui també ell una de les reproduccions fetes en aquell moment. Una d'aquestes còpies es trova documentada a la col•lecció Manuel Gómez-Moreno. La fitxa de la peça surt publicada en el projecte: "A la luz de la seda", té el núm. de catàleg: 867, i diu: “Don Manuel Gómez-Moreno hace las siguientes anotaciones en este tejido: Imitación lionesa de tejido bagdadí, hecha a mediados del siglo XIX. Con ella se fabricó una capa que se vendió en Italia, Ancona, y se deshizo. Otro fragmento en la Alhambra. No lleva oro, sino metal que ennegreció. Semejante a uno de la colección Errera del que se copió, el cual tiene oro. Véase la ficha del Museo de la Alhambra R2801, que perteneció también a la Colección de Manuel Gómez-Moreno.” Segons la fitxa de la col·lecció Viñas aquesta peça és part del teixit original a partir del qual es van fer les reproduccions del segle XIX (reg.5755 i reg.33) , però hi ha la possibilitat de que aquest teixit sigui també ell una de les reproduccions fetes en aquell moment. Una d'aquestes còpies es trova documentada a la col•lecció Manuel Gómez-Moreno. La fitxa de la peça surt publicada en el projecte: "A la luz de la seda", té el núm. de catàleg: 867, i diu: “Don Manuel Gómez-Moreno hace las siguientes anotaciones en este tejido: Imitación lionesa de tejido bagdadí, hecha a mediados del siglo XIX. Con ella se fabricó una capa que se vendió en Italia, Ancona, y se deshizo. Otro fragmento en la Alhambra. No lleva oro, sino metal que ennegreció. Semejante a uno de la colección Errera del que se copió, el cual tiene oro. Véase la ficha del Museo de la Alhambra R2801, que perteneció también a la Colección de Manuel Gómez-Moreno.” Segons la fitxa de la col·lecció Viñas aquesta peça és part del teixit original a partir del qual es van fer les reproduccions del segle XIX (reg.5755 i reg.33) , però hi ha la possibilitat de que aquest teixit sigui també ell una de les reproduccions fetes en aquell moment. Una d'aquestes còpies es trova documentada a la col•lecció Manuel Gómez-Moreno. La fitxa de la peça surt publicada en el projecte: "A la luz de la seda", té el núm. de catàleg: 867, i diu: “Don Manuel Gómez-Moreno hace las siguientes anotaciones en este tejido: Imitación lionesa de tejido bagdadí, hecha a mediados del siglo XIX. Con ella se fabricó una capa que se vendió en Italia, Ancona, y se deshizo. Otro fragmento en la Alhambra. No lleva oro, sino metal que ennegreció. Semejante a uno de la colección Errera del que se copió, el cual tiene oro. Véase la ficha del Museo de la Alhambra R2801, que perteneció también a la Colección de Manuel Gómez-Moreno.”
ecrm:P43_has_dimension
n6:1 n6:2
ecrm:P65_shows_visual_item
n4:38e95e8e-7655-3ee3-9330-b71667974507 n4:8a0efcdb-71d9-3bb1-b541-3c7eae7a0df3 n4:4fcbae9e-9a9a-39c9-b452-aad633e58c74 n4:ba59d55b-2ea5-3c9c-ba7b-b9e8baa1a3c5 n4:15b7ad82-577a-31af-8e0f-a0ad026aa6ba n4:e92f096f-a383-3968-ab1c-aaad319abda0 n4:53d93d6b-de55-350a-a143-5eef9f71cdff n4:69585ef9-611f-3d22-afc1-f67578e6396d n4:de9038e7-03a2-34f4-be11-e0fcaa010688 n4:b3ad076b-d87d-3a55-b0dd-e188bfb9c119 n4:7e2df81f-228d-357e-8f6b-db2347d595b1 n4:214c4898-a0cf-3e77-907b-845a332f9b35 n4:18288e55-05ed-39f1-aace-b99f2bfbda57
ecrm:P138i_has_representation
n4:0c3a2455-a02e-3a48-89f7-dc03f6528f02