This HTML5 document contains 27 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n7http://data.silknow.org/object/38d85743-a667-3a23-b687-e1f85ea6b1f9/dimension/
dchttp://purl.org/dc/elements/1.1/
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
n5http://data.silknow.org/vocabulary/
ecrmhttp://erlangen-crm.org/current/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n6http://data.silknow.org/image/
n2http://data.silknow.org/object/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#

Statements

Subject Item
n2:38d85743-a667-3a23-b687-e1f85ea6b1f9
rdf:type
ecrm:E22_Man-Made_Object
rdfs:comment
Decoració principal: DRAP D'ARESTA; decoració per 2 trames llançades i 1 trama espolinada. El fons de la decoració principal combina losanges de 8 fils i 8 passades L(8) amb losanges de 6 fils i 6 passades L(6), amb la decoració en sarja de 5 pren 2 i bastes de trama. En el revers del teixit: losanges de 14 fils i 14 passades L(14). . ORDIT - relació d’ordits: 1 sol ordit - matèria: seda; color cru; fils simples; STA - densitat: 45-48 fils/cm - escalonat: 2 fils (?) . TRAMA - relació de trames: decoració principal 3 trames en relació: 1 trama de fons / 1 trama decoració + 1 trama espolinada - matèria: 1 trama de fons: seda; color blau; STA 1 trama de decoració: seda; color blanc; STA 1 trama decoració espolinada: làmina orgànica daurada (oripell o or de xipre) entorxada riant, “Z” sobre seda torsió “Z”, color cru - densitat: decoració espolinada: 23 passades/cm; fons losanges: 56 passades/cm - escalonat: 1 passada . RAPORT de disseny: 4,5 x 5 cm . TELER: de tir sense lliços, amb sistema de llaços i barnilles per a la decoració Teixit amb la decoració distribuïda en registres horitzontals de cercles que contenen estrelles daurades perfilades en blanc sobre un fons de color blau treballat en petits rombes. Un ample fris daurat enriqueix el conjunt. Prové de la catedral de Sigüenza, segons hem pogut confirmar per fotos antigues. En el MFA de Boston (54.2) es conserva un fragment igual, de la mateixa provinença. És de majors dimensions i té una part treballada en color vermell. Es tracta d’un teixit molt similar al de la peça que Gómez Moreno identifica com el folre de la part del capçal i del peus del taüd de Maria d’Almenar al seu sepúlcre del monestir de Sta. Maria la Real de las Huelgas (Burgos). En el cas del teixit del CDMT les estrelles centrals substitueixen els motius circulars del teixit al que fem referència i falta un petit fris que separa les dues àrea decoratives que en el nostre cas no forma part del disseny. Per contra, F.L.May recull en el seu llibre una fotografia d’un fragment igual al que aquí presentem provinent del mateix enterrament. Per les seves característiques tècniques s’inclou entre els teixits denominats com a “draps d’aresta” als quals se’ls hi dona una atribució geogràfica relacionada amb els regnes cristians de la Peninsula o de l’àrea del sud de França i una cronologia entre els segles XII i XIV. Decoració principal: DRAP D'ARESTA; decoració per 2 trames llançades i 1 trama espolinada. El fons de la decoració principal combina losanges de 8 fils i 8 passades L(8) amb losanges de 6 fils i 6 passades L(6), amb la decoració en sarja de 5 pren 2 i bastes de trama. En el revers del teixit: losanges de 14 fils i 14 passades L(14). . ORDIT - relació d’ordits: 1 sol ordit - matèria: seda; color cru; fils simples; STA - densitat: 45-48 fils/cm - escalonat: 2 fils (?) . TRAMA - relació de trames: decoració principal 3 trames en relació: 1 trama de fons / 1 trama decoració + 1 trama espolinada - matèria: 1 trama de fons: seda; color blau; STA 1 trama de decoració: seda; color blanc; STA 1 trama decoració espolinada: làmina orgànica daurada (oripell o or de xipre) entorxada riant, “Z” sobre seda torsió “Z”, color cru - densitat: decoració espolinada: 23 passades/cm; fons losanges: 56 passades/cm - escalonat: 1 passada . RAPORT de disseny: 4,5 x 5 cm . TELER: de tir sense lliços, amb sistema de llaços i barnilles per a la decoració Teixit amb la decoració distribuïda en registres horitzontals de cercles que contenen estrelles daurades perfilades en blanc sobre un fons de color blau treballat en petits rombes. Un ample fris daurat enriqueix el conjunt. Prové de la catedral de Sigüenza, segons hem pogut confirmar per fotos antigues. En el MFA de Boston (54.2) es conserva un fragment igual, de la mateixa provinença. És de majors dimensions i té una part treballada en color vermell. Es tracta d’un teixit molt similar al de la peça que Gómez Moreno identifica com el folre de la part del capçal i del peus del taüd de Maria d’Almenar al seu sepúlcre del monestir de Sta. Maria la Real de las Huelgas (Burgos). En el cas del teixit del CDMT les estrelles centrals substitueixen els motius circulars del teixit al que fem referència i falta un petit fris que separa les dues àrea decoratives que en el nostre cas no forma part del disseny. Per contra, F.L.May recull en el seu llibre una fotografia d’un fragment igual al que aquí presentem provinent del mateix enterrament. Per les seves característiques tècniques s’inclou entre els teixits denominats com a “draps d’aresta” als quals se’ls hi dona una atribució geogràfica relacionada amb els regnes cristians de la Peninsula o de l’àrea del sud de França i una cronologia entre els segles XII i XIV. Teixit amb la decoració distribuïda en registres horitzontals de cercles que contenen estrelles daurades perfilades en blanc sobre un fons de color blau treballat en petits rombes. Un ample fris daurat enriqueix el conjunt. Prové de la catedral de Sigüenza, segons hem pogut confirmar per fotos antigues. En el MFA de Boston (54.2) es conserva un fragment igual, de la mateixa provinença. És de majors dimensions i té una part treballada en color vermell. Es tracta d’un teixit molt similar al de la peça que Gómez Moreno identifica com el folre de la part del capçal i del peus del taüd de Maria d’Almenar al seu sepúlcre del monestir de Sta. Maria la Real de las Huelgas (Burgos). En el cas del teixit del CDMT les estrelles centrals substitueixen els motius circulars del teixit al que fem referència i falta un petit fris que separa les dues àrea decoratives que en el nostre cas no forma part del disseny. Per contra, F.L.May recull en el seu llibre una fotografia d’un fragment igual al que aquí presentem provinent del mateix enterrament. Per les seves característiques tècniques s’inclou entre els teixits denominats com a “draps d’aresta” als quals se’ls hi dona una atribució geogràfica relacionada amb els regnes cristians de la Peninsula o de l’àrea del sud de França i una cronologia entre els segles XII i XIV.
dc:identifier
6162
ecrm:P3_has_note
Teixit amb la decoració distribuïda en registres horitzontals de cercles que contenen estrelles daurades perfilades en blanc sobre un fons de color blau treballat en petits rombes. Un ample fris daurat enriqueix el conjunt. Prové de la catedral de Sigüenza, segons hem pogut confirmar per fotos antigues. En el MFA de Boston (54.2) es conserva un fragment igual, de la mateixa provinença. És de majors dimensions i té una part treballada en color vermell. Es tracta d’un teixit molt similar al de la peça que Gómez Moreno identifica com el folre de la part del capçal i del peus del taüd de Maria d’Almenar al seu sepúlcre del monestir de Sta. Maria la Real de las Huelgas (Burgos). En el cas del teixit del CDMT les estrelles centrals substitueixen els motius circulars del teixit al que fem referència i falta un petit fris que separa les dues àrea decoratives que en el nostre cas no forma part del disseny. Per contra, F.L.May recull en el seu llibre una fotografia d’un fragment igual al que aquí presentem provinent del mateix enterrament. Per les seves característiques tècniques s’inclou entre els teixits denominats com a “draps d’aresta” als quals se’ls hi dona una atribució geogràfica relacionada amb els regnes cristians de la Peninsula o de l’àrea del sud de França i una cronologia entre els segles XII i XIV. Teixit amb la decoració distribuïda en registres horitzontals de cercles que contenen estrelles daurades perfilades en blanc sobre un fons de color blau treballat en petits rombes. Un ample fris daurat enriqueix el conjunt. Prové de la catedral de Sigüenza, segons hem pogut confirmar per fotos antigues. En el MFA de Boston (54.2) es conserva un fragment igual, de la mateixa provinença. És de majors dimensions i té una part treballada en color vermell. Es tracta d’un teixit molt similar al de la peça que Gómez Moreno identifica com el folre de la part del capçal i del peus del taüd de Maria d’Almenar al seu sepúlcre del monestir de Sta. Maria la Real de las Huelgas (Burgos). En el cas del teixit del CDMT les estrelles centrals substitueixen els motius circulars del teixit al que fem referència i falta un petit fris que separa les dues àrea decoratives que en el nostre cas no forma part del disseny. Per contra, F.L.May recull en el seu llibre una fotografia d’un fragment igual al que aquí presentem provinent del mateix enterrament. Per les seves característiques tècniques s’inclou entre els teixits denominats com a “draps d’aresta” als quals se’ls hi dona una atribució geogràfica relacionada amb els regnes cristians de la Peninsula o de l’àrea del sud de França i una cronologia entre els segles XII i XIV. Teixit amb la decoració distribuïda en registres horitzontals de cercles que contenen estrelles daurades perfilades en blanc sobre un fons de color blau treballat en petits rombes. Un ample fris daurat enriqueix el conjunt. Prové de la catedral de Sigüenza, segons hem pogut confirmar per fotos antigues. En el MFA de Boston (54.2) es conserva un fragment igual, de la mateixa provinença. És de majors dimensions i té una part treballada en color vermell. Es tracta d’un teixit molt similar al de la peça que Gómez Moreno identifica com el folre de la part del capçal i del peus del taüd de Maria d’Almenar al seu sepúlcre del monestir de Sta. Maria la Real de las Huelgas (Burgos). En el cas del teixit del CDMT les estrelles centrals substitueixen els motius circulars del teixit al que fem referència i falta un petit fris que separa les dues àrea decoratives que en el nostre cas no forma part del disseny. Per contra, F.L.May recull en el seu llibre una fotografia d’un fragment igual al que aquí presentem provinent del mateix enterrament. Per les seves característiques tècniques s’inclou entre els teixits denominats com a “draps d’aresta” als quals se’ls hi dona una atribució geogràfica relacionada amb els regnes cristians de la Peninsula o de l’àrea del sud de França i una cronologia entre els segles XII i XIV. Decoració principal: DRAP D'ARESTA; decoració per 2 trames llançades i 1 trama espolinada. El fons de la decoració principal combina losanges de 8 fils i 8 passades L(8) amb losanges de 6 fils i 6 passades L(6), amb la decoració en sarja de 5 pren 2 i bastes de trama. En el revers del teixit: losanges de 14 fils i 14 passades L(14). . ORDIT - relació d’ordits: 1 sol ordit - matèria: seda; color cru; fils simples; STA - densitat: 45-48 fils/cm - escalonat: 2 fils (?) . TRAMA - relació de trames: decoració principal 3 trames en relació: 1 trama de fons / 1 trama decoració + 1 trama espolinada - matèria: 1 trama de fons: seda; color blau; STA 1 trama de decoració: seda; color blanc; STA 1 trama decoració espolinada: làmina orgànica daurada (oripell o or de xipre) entorxada riant, “Z” sobre seda torsió “Z”, color cru - densitat: decoració espolinada: 23 passades/cm; fons losanges: 56 passades/cm - escalonat: 1 passada . RAPORT de disseny: 4,5 x 5 cm . TELER: de tir sense lliços, amb sistema de llaços i barnilles per a la decoració Decoració principal: DRAP D'ARESTA; decoració per 2 trames llançades i 1 trama espolinada. El fons de la decoració principal combina losanges de 8 fils i 8 passades L(8) amb losanges de 6 fils i 6 passades L(6), amb la decoració en sarja de 5 pren 2 i bastes de trama. En el revers del teixit: losanges de 14 fils i 14 passades L(14). . ORDIT - relació d’ordits: 1 sol ordit - matèria: seda; color cru; fils simples; STA - densitat: 45-48 fils/cm - escalonat: 2 fils (?) . TRAMA - relació de trames: decoració principal 3 trames en relació: 1 trama de fons / 1 trama decoració + 1 trama espolinada - matèria: 1 trama de fons: seda; color blau; STA 1 trama de decoració: seda; color blanc; STA 1 trama decoració espolinada: làmina orgànica daurada (oripell o or de xipre) entorxada riant, “Z” sobre seda torsió “Z”, color cru - densitat: decoració espolinada: 23 passades/cm; fons losanges: 56 passades/cm - escalonat: 1 passada . RAPORT de disseny: 4,5 x 5 cm . TELER: de tir sense lliços, amb sistema de llaços i barnilles per a la decoració
ecrm:P43_has_dimension
n7:2 n7:1
ecrm:P65_shows_visual_item
n5:762 n6:be70deed-058f-34e4-beb2-048cb60ac6e8 n6:21060eb9-d354-3425-9265-84d8abfd0585 n6:74f7b0d3-dd6a-3183-b305-a921d91ad5ad n5:743 n6:a94760d7-71f2-3955-b15f-c0f8247d2917 n6:d590cf9b-64d8-39d2-be3b-2afcaf9fa42f
ecrm:P138i_has_representation
n6:1e2b5802-f691-30f3-b6f0-97919f49b588 n6:1eaed575-e181-3e1d-96c8-8e303ee56ac0 n6:305ddf3c-4fca-38e6-a57d-bf557ea32c4b n6:82ef3cce-cc3c-364a-8266-2fae4a4d717e n6:a190ab13-b871-3878-bd1e-46cd06b9d76d n6:a4d20430-9822-390b-bf64-b3cce0e43ed4