This HTML5 document contains 33 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n7http://data.silknow.org/object/3336ffbb-1911-3314-85dd-3768084c115f/dimension/
dchttp://purl.org/dc/elements/1.1/
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
n6http://data.silknow.org/vocabulary/
ecrmhttp://erlangen-crm.org/current/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://data.silknow.org/image/
n2http://data.silknow.org/object/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#

Statements

Subject Item
n2:3336ffbb-1911-3314-85dd-3768084c115f
rdf:type
ecrm:E22_Man-Made_Object
rdfs:comment
. DESCRIPCIÓ TÈCNICA: TAQUETÉ llavorat, amb efecte de decoració per 3 trames llançades, 2 d’elles interrompudes . ORDIT - relació d’ordits: 2 ordits, en relació: 1-2 fils ordit de base / 1-2 fils ordit de lligadura - matèria: ordit de base: seda; color cru; fils simples; STA ordit de lligadura: seda; color vermell; fils simples; torsió Z - densitat: 24 fils/cm - escalat: 1 fils de base . TRAMA - relació de trames: 3 trames, en relació: 1 trama llançada continua / 1-2 trames llançades interrompudes - matèria: 1 trama llançada continua: seda; color vermell; STA 2 trames llançades interrompudes: seda; color blanc i negre; STA - densitat: 20-25 passades/cm - escalat: 3 passades . VORAVIUS : conserva els 2 voravius formats per una cordelina de fibra vegetal i 4 fils de seda treballen en tafetà amb totes les trames del teixit. . RAPORT de disseny: 18,5 x 10 cm . TELER: teler de llaços, amb l’ordit passat a punta i retorn . COMENTARIS: el teixit conserva l’acabat d’ordit d’un dels extrems de la peça, que s’ha rematat teixint una cinta en el sentit transversal als fils d’ordit, però amb ordit i trama independent. La cinta té un ample d’1 cm i s’ha inserit en ella els fils d’ordit de la peça com a part de la trama. . DESCRIPCIÓ TÈCNICA: TAQUETÉ llavorat, amb efecte de decoració per 3 trames llançades, 2 d’elles interrompudes . ORDIT - relació d’ordits: 2 ordits, en relació: 1-2 fils ordit de base / 1-2 fils ordit de lligadura - matèria: ordit de base: seda; color cru; fils simples; STA ordit de lligadura: seda; color vermell; fils simples; torsió Z - densitat: 24 fils/cm - escalat: 1 fils de base . TRAMA - relació de trames: 3 trames, en relació: 1 trama llançada continua / 1-2 trames llançades interrompudes - matèria: 1 trama llançada continua: seda; color vermell; STA 2 trames llançades interrompudes: seda; color blanc i negre; STA - densitat: 20-25 passades/cm - escalat: 3 passades . VORAVIUS : conserva els 2 voravius formats per una cordelina de fibra vegetal i 4 fils de seda treballen en tafetà amb totes les trames del teixit. . RAPORT de disseny: 18,5 x 10 cm . TELER: teler de llaços, amb l’ordit passat a punta i retorn . COMENTARIS: el teixit conserva l’acabat d’ordit d’un dels extrems de la peça, que s’ha rematat teixint una cinta en el sentit transversal als fils d’ordit, però amb ordit i trama independent. La cinta té un ample d’1 cm i s’ha inserit en ella els fils d’ordit de la peça com a part de la trama. Teixit de disseny molt esquemàtic, consta de dos únics motius que es repeteixen de forma regular en disposició a portell al llarg de tot el fragment . Es tracta d’una estrella de vuit puntes i d’una flor de vuit pètals que s’insereixen de forma individual dins d’un doble octàgon emmarcat alhora per un quadrat. El fons és vermell, les línies que marquen els octàgons i els quadrats són blanques i tant les estrelles com les flors en origen eren de color negre –avui en dia pràcticament desaparegut- perfilades en blanc. Destaca la insistència en la repetició del número vuit sota diferents formes cosa que no és casual per l’alt valor simbòlic que aquesta xifra té en el món islàmic: vuit són els paradisos d’Al•là i un octàgon és la figura que els representa; per això és habitual que palaus, pavellons i cúpules prenguin aquesta forma que trobem de manera recurrent dins de tot tipus de disseny. A nivell tècnic també és interessant que conservi tres dels seus voravius originals, cosa que és poc habitual trobar en els teixits històrics: els que corresponen als dos laterals i el del final -o començament- de peça, treballat com una cinta en la que els fils d’ordit s’han utilitzat com a trama. Teixit de disseny molt esquemàtic, consta de dos únics motius que es repeteixen de forma regular en disposició a portell al llarg de tot el fragment . Es tracta d’una estrella de vuit puntes i d’una flor de vuit pètals que s’insereixen de forma individual dins d’un doble octàgon emmarcat alhora per un quadrat. El fons és vermell, les línies que marquen els octàgons i els quadrats són blanques i tant les estrelles com les flors en origen eren de color negre –avui en dia pràcticament desaparegut- perfilades en blanc. Destaca la insistència en la repetició del número vuit sota diferents formes cosa que no és casual per l’alt valor simbòlic que aquesta xifra té en el món islàmic: vuit són els paradisos d’Al•là i un octàgon és la figura que els representa; per això és habitual que palaus, pavellons i cúpules prenguin aquesta forma que trobem de manera recurrent dins de tot tipus de disseny. A nivell tècnic també és interessant que conservi tres dels seus voravius originals, cosa que és poc habitual trobar en els teixits històrics: els que corresponen als dos laterals i el del final -o començament- de peça, treballat com una cinta en la que els fils d’ordit s’han utilitzat com a trama. Teixit de disseny molt esquemàtic, consta de dos únics motius que es repeteixen de forma regular en disposició a portell al llarg de tot el fragment . Es tracta d’una estrella de vuit puntes i d’una flor de vuit pètals que s’insereixen de forma individual dins d’un doble octàgon emmarcat alhora per un quadrat. El fons és vermell, les línies que marquen els octàgons i els quadrats són blanques i tant les estrelles com les flors en origen eren de color negre –avui en dia pràcticament desaparegut- perfilades en blanc. Destaca la insistència en la repetició del número vuit sota diferents formes cosa que no és casual per l’alt valor simbòlic que aquesta xifra té en el món islàmic: vuit són els paradisos d’Al•là i un octàgon és la figura que els representa; per això és habitual que palaus, pavellons i cúpules prenguin aquesta forma que trobem de manera recurrent dins de tot tipus de disseny. A nivell tècnic també és interessant que conservi tres dels seus voravius originals, cosa que és poc habitual trobar en els teixits històrics: els que corresponen als dos laterals i el del final -o començament- de peça, treballat com una cinta en la que els fils d’ordit s’han utilitzat com a trama.
dc:identifier
3953
ecrm:P3_has_note
Teixit de disseny molt esquemàtic, consta de dos únics motius que es repeteixen de forma regular en disposició a portell al llarg de tot el fragment . Es tracta d’una estrella de vuit puntes i d’una flor de vuit pètals que s’insereixen de forma individual dins d’un doble octàgon emmarcat alhora per un quadrat. El fons és vermell, les línies que marquen els octàgons i els quadrats són blanques i tant les estrelles com les flors en origen eren de color negre –avui en dia pràcticament desaparegut- perfilades en blanc. Destaca la insistència en la repetició del número vuit sota diferents formes cosa que no és casual per l’alt valor simbòlic que aquesta xifra té en el món islàmic: vuit són els paradisos d’Al•là i un octàgon és la figura que els representa; per això és habitual que palaus, pavellons i cúpules prenguin aquesta forma que trobem de manera recurrent dins de tot tipus de disseny. A nivell tècnic també és interessant que conservi tres dels seus voravius originals, cosa que és poc habitual trobar en els teixits històrics: els que corresponen als dos laterals i el del final -o començament- de peça, treballat com una cinta en la que els fils d’ordit s’han utilitzat com a trama. . DESCRIPCIÓ TÈCNICA: TAQUETÉ llavorat, amb efecte de decoració per 3 trames llançades, 2 d’elles interrompudes . ORDIT - relació d’ordits: 2 ordits, en relació: 1-2 fils ordit de base / 1-2 fils ordit de lligadura - matèria: ordit de base: seda; color cru; fils simples; STA ordit de lligadura: seda; color vermell; fils simples; torsió Z - densitat: 24 fils/cm - escalat: 1 fils de base . TRAMA - relació de trames: 3 trames, en relació: 1 trama llançada continua / 1-2 trames llançades interrompudes - matèria: 1 trama llançada continua: seda; color vermell; STA 2 trames llançades interrompudes: seda; color blanc i negre; STA - densitat: 20-25 passades/cm - escalat: 3 passades . VORAVIUS : conserva els 2 voravius formats per una cordelina de fibra vegetal i 4 fils de seda treballen en tafetà amb totes les trames del teixit. . RAPORT de disseny: 18,5 x 10 cm . TELER: teler de llaços, amb l’ordit passat a punta i retorn . COMENTARIS: el teixit conserva l’acabat d’ordit d’un dels extrems de la peça, que s’ha rematat teixint una cinta en el sentit transversal als fils d’ordit, però amb ordit i trama independent. La cinta té un ample d’1 cm i s’ha inserit en ella els fils d’ordit de la peça com a part de la trama. Teixit de disseny molt esquemàtic, consta de dos únics motius que es repeteixen de forma regular en disposició a portell al llarg de tot el fragment . Es tracta d’una estrella de vuit puntes i d’una flor de vuit pètals que s’insereixen de forma individual dins d’un doble octàgon emmarcat alhora per un quadrat. El fons és vermell, les línies que marquen els octàgons i els quadrats són blanques i tant les estrelles com les flors en origen eren de color negre –avui en dia pràcticament desaparegut- perfilades en blanc. Destaca la insistència en la repetició del número vuit sota diferents formes cosa que no és casual per l’alt valor simbòlic que aquesta xifra té en el món islàmic: vuit són els paradisos d’Al•là i un octàgon és la figura que els representa; per això és habitual que palaus, pavellons i cúpules prenguin aquesta forma que trobem de manera recurrent dins de tot tipus de disseny. A nivell tècnic també és interessant que conservi tres dels seus voravius originals, cosa que és poc habitual trobar en els teixits històrics: els que corresponen als dos laterals i el del final -o començament- de peça, treballat com una cinta en la que els fils d’ordit s’han utilitzat com a trama. . DESCRIPCIÓ TÈCNICA: TAQUETÉ llavorat, amb efecte de decoració per 3 trames llançades, 2 d’elles interrompudes . ORDIT - relació d’ordits: 2 ordits, en relació: 1-2 fils ordit de base / 1-2 fils ordit de lligadura - matèria: ordit de base: seda; color cru; fils simples; STA ordit de lligadura: seda; color vermell; fils simples; torsió Z - densitat: 24 fils/cm - escalat: 1 fils de base . TRAMA - relació de trames: 3 trames, en relació: 1 trama llançada continua / 1-2 trames llançades interrompudes - matèria: 1 trama llançada continua: seda; color vermell; STA 2 trames llançades interrompudes: seda; color blanc i negre; STA - densitat: 20-25 passades/cm - escalat: 3 passades . VORAVIUS : conserva els 2 voravius formats per una cordelina de fibra vegetal i 4 fils de seda treballen en tafetà amb totes les trames del teixit. . RAPORT de disseny: 18,5 x 10 cm . TELER: teler de llaços, amb l’ordit passat a punta i retorn . COMENTARIS: el teixit conserva l’acabat d’ordit d’un dels extrems de la peça, que s’ha rematat teixint una cinta en el sentit transversal als fils d’ordit, però amb ordit i trama independent. La cinta té un ample d’1 cm i s’ha inserit en ella els fils d’ordit de la peça com a part de la trama. Teixit de disseny molt esquemàtic, consta de dos únics motius que es repeteixen de forma regular en disposició a portell al llarg de tot el fragment . Es tracta d’una estrella de vuit puntes i d’una flor de vuit pètals que s’insereixen de forma individual dins d’un doble octàgon emmarcat alhora per un quadrat. El fons és vermell, les línies que marquen els octàgons i els quadrats són blanques i tant les estrelles com les flors en origen eren de color negre –avui en dia pràcticament desaparegut- perfilades en blanc. Destaca la insistència en la repetició del número vuit sota diferents formes cosa que no és casual per l’alt valor simbòlic que aquesta xifra té en el món islàmic: vuit són els paradisos d’Al•là i un octàgon és la figura que els representa; per això és habitual que palaus, pavellons i cúpules prenguin aquesta forma que trobem de manera recurrent dins de tot tipus de disseny. A nivell tècnic també és interessant que conservi tres dels seus voravius originals, cosa que és poc habitual trobar en els teixits històrics: els que corresponen als dos laterals i el del final -o començament- de peça, treballat com una cinta en la que els fils d’ordit s’han utilitzat com a trama.
ecrm:P43_has_dimension
n7:2 n7:1
ecrm:P65_shows_visual_item
n6:762 n4:6cef8d1f-1abe-3f1c-846d-165581c12815 n4:d378ede8-b5f7-3aa1-8f43-f6bdcb811770 n4:f477bfe8-c286-3c36-90f0-1e7f2ac8aedb n4:640f1fa8-b127-344d-b4bc-1515fa50dbb9 n4:21060eb9-d354-3425-9265-84d8abfd0585 n4:cb25a62b-af04-3938-b514-3c75fd85d2a6 n4:b3ca7640-0b7c-3eb9-95e2-2ce56806e573 n4:c955f249-ed5d-38e2-989b-6634212ff234 n6:745 n4:865902fc-eec7-37af-9327-2aca66445b33
ecrm:P138i_has_representation
n4:188a1318-e214-3e25-89aa-5bf15a5b13d0 n4:1ce9f6c9-986b-3874-aef2-7c539ff3572b n4:39bf3fca-1ba1-324f-861d-c6d6d89b973b n4:4a4351c7-7259-380f-87f1-554433f0eb03 n4:4c49a361-b148-3138-925e-d5711958ac95 n4:5e74d0bb-cbb0-3257-a8d9-dcb8d921a4c8 n4:d0c6309f-45f2-3f88-afd8-51a6ddaf10c5 n4:eb67562a-05a4-3db2-b49d-3e2410f42741