"Pe\u00E7a que forma part d'un conjunt de tres teixits brodats atribu\u00EFts a Maria de Padilla, (m.1361) que provenen del monestir de Santa Clara (Astudillo, Pal\u00E8ncia). \nEl fons de la decoraci\u00F3 s'ha fet en punt calat de forma que deixa sense treballar el teixit de base que crea motius de llaceries i nusos, imitant un treball de gelosia."@es . "5845" . "Pe\u00E7a que forma part d'un conjunt de tres teixits brodats atribu\u00EFts a Maria de Padilla, (m.1361) que provenen del monestir de Santa Clara (Astudillo, Pal\u00E8ncia). \nEl fons de la decoraci\u00F3 s'ha fet en punt calat de forma que deixa sense treballar el teixit de base que crea motius de llaceries i nusos, imitant un treball de gelosia."@en . "Pe\u00E7a que forma part d'un conjunt de tres teixits brodats atribu\u00EFts a Maria de Padilla, (m.1361) que provenen del monestir de Santa Clara (Astudillo, Pal\u00E8ncia). \nEl fons de la decoraci\u00F3 s'ha fet en punt calat de forma que deixa sense treballar el teixit de base que crea motius de llaceries i nusos, imitant un treball de gelosia."@ca . "Pe\u00E7a que forma part d'un conjunt de tres teixits brodats atribu\u00EFts a Maria de Padilla, (m.1361) que provenen del monestir de Santa Clara (Astudillo, Pal\u00E8ncia). \nEl fons de la decoraci\u00F3 s'ha fet en punt calat de forma que deixa sense treballar el teixit de base que crea motius de llaceries i nusos, imitant un treball de gelosia."@en . "Pe\u00E7a que forma part d'un conjunt de tres teixits brodats atribu\u00EFts a Maria de Padilla, (m.1361) que provenen del monestir de Santa Clara (Astudillo, Pal\u00E8ncia). \nEl fons de la decoraci\u00F3 s'ha fet en punt calat de forma que deixa sense treballar el teixit de base que crea motius de llaceries i nusos, imitant un treball de gelosia."@ca . . . . . . "Pe\u00E7a que forma part d'un conjunt de tres teixits brodats atribu\u00EFts a Maria de Padilla, (m.1361) que provenen del monestir de Santa Clara (Astudillo, Pal\u00E8ncia). \nEl fons de la decoraci\u00F3 s'ha fet en punt calat de forma que deixa sense treballar el teixit de base que crea motius de llaceries i nusos, imitant un treball de gelosia."@es . . . . . . .