This HTML5 document contains 36 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dchttp://purl.org/dc/elements/1.1/
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
n6http://data.silknow.org/vocabulary/
ecrmhttp://erlangen-crm.org/current/
n7http://data.silknow.org/object/bd05a38a-8b24-3bd7-93ee-5f7dda5a2c4d/dimension/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://data.silknow.org/image/
n2http://data.silknow.org/object/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#

Statements

Subject Item
n2:bd05a38a-8b24-3bd7-93ee-5f7dda5a2c4d
rdf:type
ecrm:E22_Man-Made_Object
rdfs:comment
Teixit que forma conjunt amb els fragments núm.reg. 300-1 i 2977. Tots tres teixits provenen del sepulcre de l’Infant don Felip de Castella i Lleó (m.1274) i de la seva segona dona Inés Rodriguez Girón (m.1265), a l’església de Sta. Maria de Villalcázar de Sirga (Palència). Hi ha tres fragments del mateix teixit al MAN de Madrid, a l'Instituto Valencia de Don Juan (Madrid) i a la Hispanic Society (New York). Amb l’arribada al poder dels almohades, procedents del nord d’Àfrica, a la segona meitat del segle XII, totes les manifestacions artístiques es tornen més sencilles i austeres. Fidels seguidors dels preceptes de l’Alcorà, els almohades eliminen tot element figuratiu en les seves obres. En els teixits s’imposaren els dissenys geomètrics, de mida reduïda, en composicions reiteratives i molt estructurades. La decoració d’aquest teixit, seguint les pautes comentades, s’enquadra dins d’una xarxa geomètrica de rombes i quadres que incorporen rosetons i estrelles en el seu interior, perfilats en color blau, que destaquen sobre el fons d’oropel i seda de color ivori. La forma com s’ha de treballar la decoració, la manera con es distribueixen els motius, la tècnica i els colors emprats, aproximen aquesta peça de manera molt directa al Teixit dels Lleons de la casulla del tern de sant Valeri. Teixit que forma conjunt amb els fragments núm.reg. 300-1 i 2977. Tots tres teixits provenen del sepulcre de l’Infant don Felip de Castella i Lleó (m.1274) i de la seva segona dona Inés Rodriguez Girón (m.1265), a l’església de Sta. Maria de Villalcázar de Sirga (Palència). Hi ha tres fragments del mateix teixit al MAN de Madrid, a l'Instituto Valencia de Don Juan (Madrid) i a la Hispanic Society (New York). Amb l’arribada al poder dels almohades, procedents del nord d’Àfrica, a la segona meitat del segle XII, totes les manifestacions artístiques es tornen més sencilles i austeres. Fidels seguidors dels preceptes de l’Alcorà, els almohades eliminen tot element figuratiu en les seves obres. En els teixits s’imposaren els dissenys geomètrics, de mida reduïda, en composicions reiteratives i molt estructurades. La decoració d’aquest teixit, seguint les pautes comentades, s’enquadra dins d’una xarxa geomètrica de rombes i quadres que incorporen rosetons i estrelles en el seu interior, perfilats en color blau, que destaquen sobre el fons d’oropel i seda de color ivori. La forma com s’ha de treballar la decoració, la manera con es distribueixen els motius, la tècnica i els colors emprats, aproximen aquesta peça de manera molt directa al Teixit dels Lleons de la casulla del tern de sant Valeri. Teixit que forma conjunt amb els fragments núm.reg. 300-1 i 2977. Tots tres teixits provenen del sepulcre de l’Infant don Felip de Castella i Lleó (m.1274) i de la seva segona dona Inés Rodriguez Girón (m.1265), a l’església de Sta. Maria de Villalcázar de Sirga (Palència). Hi ha tres fragments del mateix teixit al MAN de Madrid, a l'Instituto Valencia de Don Juan (Madrid) i a la Hispanic Society (New York). Amb l’arribada al poder dels almohades, procedents del nord d’Àfrica, a la segona meitat del segle XII, totes les manifestacions artístiques es tornen més sencilles i austeres. Fidels seguidors dels preceptes de l’Alcorà, els almohades eliminen tot element figuratiu en les seves obres. En els teixits s’imposaren els dissenys geomètrics, de mida reduïda, en composicions reiteratives i molt estructurades. La decoració d’aquest teixit, seguint les pautes comentades, s’enquadra dins d’una xarxa geomètrica de rombes i quadres que incorporen rosetons i estrelles en el seu interior, perfilats en color blau, que destaquen sobre el fons d’oropel i seda de color ivori. La forma com s’ha de treballar la decoració, la manera con es distribueixen els motius, la tècnica i els colors emprats, aproximen aquesta peça de manera molt directa al Teixit dels Lleons de la casulla del tern de sant Valeri. Teixit consolidat en el mateix suport que el fragment núm.reg. 2977. Aquests 2 teixits formen conjunt amb el fragment núm.reg.300-2, que es presenta en suport a part. Tots tres teixits provenen del sepulcre de l’Infant don Felip de Castella i Lleó (m.1274) i de la seva segona dona, Inés Rodríguez Girón, a l’església de Sta. Maria de Villalcázar de Sirga (Palència). Hi ha altres fragments del mateix teixit al MAN de Madrid, a l'Instituto Valencia de Don Juan (Madrid), al Museo Episcopal de Vic (MEV) i a la Hispanic Society (New York). Amb l’arribada al poder dels almohades, procedents del nord d’Àfrica, a la segona meitat del segle XII, totes les manifestacions artístiques es tornen més sencilles i austeres. Fidels seguidors dels preceptes de l’Alcorà, els almohades eliminen els elements figuratiu en les seves obres. En els teixits s’imposaren els dissenys geomètrics, de mida reduïda, en composicions reiteratives i molt estructurades. La decoració d’aquest teixit, seguint les pautes comentades, s’enquadra dins d’una xarxa geomètrica de rombes i quadres que incorporen rosetons i estrelles en el seu interior, perfilats en color blau, que destaquen sobre el fons d’oropel i seda de color ivori. La forma com s’ha de treballar la decoració, la manera com es distribueixen els motius, la tècnica i els colors emprats, aproximen aquesta peça de manera molt directa al Teixit dels Lleons de la casulla del tern de sant Valeri. Teixit consolidat en el mateix suport que el fragment núm.reg. 2977. Aquests 2 teixits formen conjunt amb el fragment núm.reg.300-2, que es presenta en suport a part. Tots tres teixits provenen del sepulcre de l’Infant don Felip de Castella i Lleó (m.1274) i de la seva segona dona, Inés Rodríguez Girón, a l’església de Sta. Maria de Villalcázar de Sirga (Palència). Hi ha altres fragments del mateix teixit al MAN de Madrid, a l'Instituto Valencia de Don Juan (Madrid), al Museo Episcopal de Vic (MEV) i a la Hispanic Society (New York). Amb l’arribada al poder dels almohades, procedents del nord d’Àfrica, a la segona meitat del segle XII, totes les manifestacions artístiques es tornen més sencilles i austeres. Fidels seguidors dels preceptes de l’Alcorà, els almohades eliminen els elements figuratiu en les seves obres. En els teixits s’imposaren els dissenys geomètrics, de mida reduïda, en composicions reiteratives i molt estructurades. La decoració d’aquest teixit, seguint les pautes comentades, s’enquadra dins d’una xarxa geomètrica de rombes i quadres que incorporen rosetons i estrelles en el seu interior, perfilats en color blau, que destaquen sobre el fons d’oropel i seda de color ivori. La forma com s’ha de treballar la decoració, la manera com es distribueixen els motius, la tècnica i els colors emprats, aproximen aquesta peça de manera molt directa al Teixit dels Lleons de la casulla del tern de sant Valeri. TAQUETÉ llavorat, decoració per 3 trames llançades . ORDIT - relació d’ordits: 2 ordits, en relació: 3-4 fils ordit de base / 1 fil ordit lligadura - matèria: ordit de base: seda; color ivori; fils simples; torsió Z ordit de decoració: seda; color ivori; fils simples; torsió Z - densitat: 60 fils/cm - escalat: 2 fil d’ordit de base . TRAMA - relació de trames: 3 trames, en relació: 1/1/1 - matèria: 1 trama llançada continua: seda; color ivori; STA 1 trama llançada continua: làmina de pell daurada or de Xipre (oripell), entorxada en sentit Z sobre ànima de lli (?) de color ivori 1 trama llançada interrumpida: seda; color blau; STA - densitat: 18- 24 passades/cm - escalat: 1 passada . RAPORT de disseny: 5,3 x 4,2 cm . TELER: teler de llaços, ordit passat a punta i retorn, 2 plegadors d’ordit TAQUETÉ llavorat, decoració per 3 trames llançades . ORDIT - relació d’ordits: 2 ordits, en relació: 3-4 fils ordit de base / 1 fil ordit lligadura - matèria: ordit de base: seda; color ivori; fils simples; torsió Z ordit de decoració: seda; color ivori; fils simples; torsió Z - densitat: 60 fils/cm - escalat: 2 fil d’ordit de base . TRAMA - relació de trames: 3 trames, en relació: 1/1/1 - matèria: 1 trama llançada continua: seda; color ivori; STA 1 trama llançada continua: làmina de pell daurada or de Xipre (oripell), entorxada en sentit Z sobre ànima de lli (?) de color ivori 1 trama llançada interrumpida: seda; color blau; STA - densitat: 18- 24 passades/cm - escalat: 1 passada . RAPORT de disseny: 5,3 x 4,2 cm . TELER: teler de llaços, ordit passat a punta i retorn, 2 plegadors d’ordit Teixit consolidat en el mateix suport que el fragment núm.reg. 2977. Aquests 2 teixits formen conjunt amb el fragment núm.reg.300-2, que es presenta en suport a part. Tots tres teixits provenen del sepulcre de l’Infant don Felip de Castella i Lleó (m.1274) i de la seva segona dona, Inés Rodríguez Girón, a l’església de Sta. Maria de Villalcázar de Sirga (Palència). Hi ha altres fragments del mateix teixit al MAN de Madrid, a l'Instituto Valencia de Don Juan (Madrid), al Museo Episcopal de Vic (MEV) i a la Hispanic Society (New York). Amb l’arribada al poder dels almohades, procedents del nord d’Àfrica, a la segona meitat del segle XII, totes les manifestacions artístiques es tornen més sencilles i austeres. Fidels seguidors dels preceptes de l’Alcorà, els almohades eliminen els elements figuratiu en les seves obres. En els teixits s’imposaren els dissenys geomètrics, de mida reduïda, en composicions reiteratives i molt estructurades. La decoració d’aquest teixit, seguint les pautes comentades, s’enquadra dins d’una xarxa geomètrica de rombes i quadres que incorporen rosetons i estrelles en el seu interior, perfilats en color blau, que destaquen sobre el fons d’oropel i seda de color ivori. La forma com s’ha de treballar la decoració, la manera com es distribueixen els motius, la tècnica i els colors emprats, aproximen aquesta peça de manera molt directa al Teixit dels Lleons de la casulla del tern de sant Valeri. TAQUETÉ llavorat, decoració per 3 trames llançades . ORDIT - relació d’ordits: 2 ordits, en relació: 3-4 fils ordit de base / 1 fil ordit lligadura - matèria: ordit de base: seda; color ivori; fils simples; torsió Z ordit de decoració: seda; color ivori; fils simples; torsió Z - densitat: 60 fils/cm - escalat: 2 fil d’ordit de base . TRAMA - relació de trames: 3 trames, en relació: 1/1/1 - matèria: 1 trama llançada continua: seda; color ivori; STA 1 trama llançada continua: làmina de pell daurada or de Xipre (oripell), entorxada en sentit Z sobre ànima de lli (?) de color ivori 1 trama llançada interrumpida: seda; color blau; STA - densitat: 18- 24 passades/cm - escalat: 1 passada . RAPORT de disseny: 5,3 x 4,2 cm . TELER: teler de llaços, ordit passat a punta i retorn, 2 plegadors d’ordit TAQUETÉ llavorat, decoració per 3 trames llançades . ORDIT - relació d’ordits: 2 ordits, en relació: 3-4 fils ordit de base / 1 fil ordit lligadura - matèria: ordit de base: seda; color ivori; fils simples; torsió Z ordit de decoració: seda; color ivori; fils simples; torsió Z - densitat: 60 fils/cm - escalat: 2 fil d’ordit de base . TRAMA - relació de trames: 3 trames, en relació: 1/1/1 - matèria: 1 trama llançada continua: seda; color ivori; STA 1 trama llançada continua: làmina de pell daurada or de Xipre (oripell), entorxada en sentit Z sobre ànima de lli (?) de color ivori 1 trama llançada interrumpida: seda; color blau; STA - densitat: 18- 24 passades/cm - escalat: 1 passada . RAPORT de disseny: 5,3 x 4,2 cm . TELER: teler de llaços, ordit passat a punta i retorn, 2 plegadors d’ordit
dc:identifier
300
ecrm:P3_has_note
Teixit consolidat en el mateix suport que el fragment núm.reg. 2977. Aquests 2 teixits formen conjunt amb el fragment núm.reg.300-2, que es presenta en suport a part. Tots tres teixits provenen del sepulcre de l’Infant don Felip de Castella i Lleó (m.1274) i de la seva segona dona, Inés Rodríguez Girón, a l’església de Sta. Maria de Villalcázar de Sirga (Palència). Hi ha altres fragments del mateix teixit al MAN de Madrid, a l'Instituto Valencia de Don Juan (Madrid), al Museo Episcopal de Vic (MEV) i a la Hispanic Society (New York). Amb l’arribada al poder dels almohades, procedents del nord d’Àfrica, a la segona meitat del segle XII, totes les manifestacions artístiques es tornen més sencilles i austeres. Fidels seguidors dels preceptes de l’Alcorà, els almohades eliminen els elements figuratiu en les seves obres. En els teixits s’imposaren els dissenys geomètrics, de mida reduïda, en composicions reiteratives i molt estructurades. La decoració d’aquest teixit, seguint les pautes comentades, s’enquadra dins d’una xarxa geomètrica de rombes i quadres que incorporen rosetons i estrelles en el seu interior, perfilats en color blau, que destaquen sobre el fons d’oropel i seda de color ivori. La forma com s’ha de treballar la decoració, la manera com es distribueixen els motius, la tècnica i els colors emprats, aproximen aquesta peça de manera molt directa al Teixit dels Lleons de la casulla del tern de sant Valeri. Teixit consolidat en el mateix suport que el fragment núm.reg. 2977. Aquests 2 teixits formen conjunt amb el fragment núm.reg.300-2, que es presenta en suport a part. Tots tres teixits provenen del sepulcre de l’Infant don Felip de Castella i Lleó (m.1274) i de la seva segona dona, Inés Rodríguez Girón, a l’església de Sta. Maria de Villalcázar de Sirga (Palència). Hi ha altres fragments del mateix teixit al MAN de Madrid, a l'Instituto Valencia de Don Juan (Madrid), al Museo Episcopal de Vic (MEV) i a la Hispanic Society (New York). Amb l’arribada al poder dels almohades, procedents del nord d’Àfrica, a la segona meitat del segle XII, totes les manifestacions artístiques es tornen més sencilles i austeres. Fidels seguidors dels preceptes de l’Alcorà, els almohades eliminen els elements figuratiu en les seves obres. En els teixits s’imposaren els dissenys geomètrics, de mida reduïda, en composicions reiteratives i molt estructurades. La decoració d’aquest teixit, seguint les pautes comentades, s’enquadra dins d’una xarxa geomètrica de rombes i quadres que incorporen rosetons i estrelles en el seu interior, perfilats en color blau, que destaquen sobre el fons d’oropel i seda de color ivori. La forma com s’ha de treballar la decoració, la manera com es distribueixen els motius, la tècnica i els colors emprats, aproximen aquesta peça de manera molt directa al Teixit dels Lleons de la casulla del tern de sant Valeri. TAQUETÉ llavorat, decoració per 3 trames llançades . ORDIT - relació d’ordits: 2 ordits, en relació: 3-4 fils ordit de base / 1 fil ordit lligadura - matèria: ordit de base: seda; color ivori; fils simples; torsió Z ordit de decoració: seda; color ivori; fils simples; torsió Z - densitat: 60 fils/cm - escalat: 2 fil d’ordit de base . TRAMA - relació de trames: 3 trames, en relació: 1/1/1 - matèria: 1 trama llançada continua: seda; color ivori; STA 1 trama llançada continua: làmina de pell daurada or de Xipre (oripell), entorxada en sentit Z sobre ànima de lli (?) de color ivori 1 trama llançada interrumpida: seda; color blau; STA - densitat: 18- 24 passades/cm - escalat: 1 passada . RAPORT de disseny: 5,3 x 4,2 cm . TELER: teler de llaços, ordit passat a punta i retorn, 2 plegadors d’ordit TAQUETÉ llavorat, decoració per 3 trames llançades . ORDIT - relació d’ordits: 2 ordits, en relació: 3-4 fils ordit de base / 1 fil ordit lligadura - matèria: ordit de base: seda; color ivori; fils simples; torsió Z ordit de decoració: seda; color ivori; fils simples; torsió Z - densitat: 60 fils/cm - escalat: 2 fil d’ordit de base . TRAMA - relació de trames: 3 trames, en relació: 1/1/1 - matèria: 1 trama llançada continua: seda; color ivori; STA 1 trama llançada continua: làmina de pell daurada or de Xipre (oripell), entorxada en sentit Z sobre ànima de lli (?) de color ivori 1 trama llançada interrumpida: seda; color blau; STA - densitat: 18- 24 passades/cm - escalat: 1 passada . RAPORT de disseny: 5,3 x 4,2 cm . TELER: teler de llaços, ordit passat a punta i retorn, 2 plegadors d’ordit Teixit consolidat en el mateix suport que el fragment núm.reg. 2977. Aquests 2 teixits formen conjunt amb el fragment núm.reg.300-2, que es presenta en suport a part. Tots tres teixits provenen del sepulcre de l’Infant don Felip de Castella i Lleó (m.1274) i de la seva segona dona, Inés Rodríguez Girón, a l’església de Sta. Maria de Villalcázar de Sirga (Palència). Hi ha altres fragments del mateix teixit al MAN de Madrid, a l'Instituto Valencia de Don Juan (Madrid), al Museo Episcopal de Vic (MEV) i a la Hispanic Society (New York). Amb l’arribada al poder dels almohades, procedents del nord d’Àfrica, a la segona meitat del segle XII, totes les manifestacions artístiques es tornen més sencilles i austeres. Fidels seguidors dels preceptes de l’Alcorà, els almohades eliminen els elements figuratiu en les seves obres. En els teixits s’imposaren els dissenys geomètrics, de mida reduïda, en composicions reiteratives i molt estructurades. La decoració d’aquest teixit, seguint les pautes comentades, s’enquadra dins d’una xarxa geomètrica de rombes i quadres que incorporen rosetons i estrelles en el seu interior, perfilats en color blau, que destaquen sobre el fons d’oropel i seda de color ivori. La forma com s’ha de treballar la decoració, la manera com es distribueixen els motius, la tècnica i els colors emprats, aproximen aquesta peça de manera molt directa al Teixit dels Lleons de la casulla del tern de sant Valeri. TAQUETÉ llavorat, decoració per 3 trames llançades . ORDIT - relació d’ordits: 2 ordits, en relació: 3-4 fils ordit de base / 1 fil ordit lligadura - matèria: ordit de base: seda; color ivori; fils simples; torsió Z ordit de decoració: seda; color ivori; fils simples; torsió Z - densitat: 60 fils/cm - escalat: 2 fil d’ordit de base . TRAMA - relació de trames: 3 trames, en relació: 1/1/1 - matèria: 1 trama llançada continua: seda; color ivori; STA 1 trama llançada continua: làmina de pell daurada or de Xipre (oripell), entorxada en sentit Z sobre ànima de lli (?) de color ivori 1 trama llançada interrumpida: seda; color blau; STA - densitat: 18- 24 passades/cm - escalat: 1 passada . RAPORT de disseny: 5,3 x 4,2 cm . TELER: teler de llaços, ordit passat a punta i retorn, 2 plegadors d’ordit Teixit que forma conjunt amb els fragments núm.reg. 300-1 i 2977. Tots tres teixits provenen del sepulcre de l’Infant don Felip de Castella i Lleó (m.1274) i de la seva segona dona Inés Rodriguez Girón (m.1265), a l’església de Sta. Maria de Villalcázar de Sirga (Palència). Hi ha tres fragments del mateix teixit al MAN de Madrid, a l'Instituto Valencia de Don Juan (Madrid) i a la Hispanic Society (New York). Amb l’arribada al poder dels almohades, procedents del nord d’Àfrica, a la segona meitat del segle XII, totes les manifestacions artístiques es tornen més sencilles i austeres. Fidels seguidors dels preceptes de l’Alcorà, els almohades eliminen tot element figuratiu en les seves obres. En els teixits s’imposaren els dissenys geomètrics, de mida reduïda, en composicions reiteratives i molt estructurades. La decoració d’aquest teixit, seguint les pautes comentades, s’enquadra dins d’una xarxa geomètrica de rombes i quadres que incorporen rosetons i estrelles en el seu interior, perfilats en color blau, que destaquen sobre el fons d’oropel i seda de color ivori. La forma com s’ha de treballar la decoració, la manera con es distribueixen els motius, la tècnica i els colors emprats, aproximen aquesta peça de manera molt directa al Teixit dels Lleons de la casulla del tern de sant Valeri. Teixit que forma conjunt amb els fragments núm.reg. 300-1 i 2977. Tots tres teixits provenen del sepulcre de l’Infant don Felip de Castella i Lleó (m.1274) i de la seva segona dona Inés Rodriguez Girón (m.1265), a l’església de Sta. Maria de Villalcázar de Sirga (Palència). Hi ha tres fragments del mateix teixit al MAN de Madrid, a l'Instituto Valencia de Don Juan (Madrid) i a la Hispanic Society (New York). Amb l’arribada al poder dels almohades, procedents del nord d’Àfrica, a la segona meitat del segle XII, totes les manifestacions artístiques es tornen més sencilles i austeres. Fidels seguidors dels preceptes de l’Alcorà, els almohades eliminen tot element figuratiu en les seves obres. En els teixits s’imposaren els dissenys geomètrics, de mida reduïda, en composicions reiteratives i molt estructurades. La decoració d’aquest teixit, seguint les pautes comentades, s’enquadra dins d’una xarxa geomètrica de rombes i quadres que incorporen rosetons i estrelles en el seu interior, perfilats en color blau, que destaquen sobre el fons d’oropel i seda de color ivori. La forma com s’ha de treballar la decoració, la manera con es distribueixen els motius, la tècnica i els colors emprats, aproximen aquesta peça de manera molt directa al Teixit dels Lleons de la casulla del tern de sant Valeri. TAQUETÉ llavorat, decoració per 3 trames llançades . ORDIT - relació d’ordits: 2 ordits, en relació: 3-4 fils ordit de base / 1 fil ordit lligadura - matèria: ordit de base: seda; color ivori; fils simples; torsió Z ordit de decoració: seda; color ivori; fils simples; torsió Z - densitat: 60 fils/cm - escalat: 2 fil d’ordit de base . TRAMA - relació de trames: 3 trames, en relació: 1/1/1 - matèria: 1 trama llançada continua: seda; color ivori; STA 1 trama llançada continua: làmina de pell daurada or de Xipre (oripell), entorxada en sentit Z sobre ànima de lli (?) de color ivori 1 trama llançada interrumpida: seda; color blau; STA - densitat: 18- 24 passades/cm - escalat: 1 passada . RAPORT de disseny: 5,3 x 4,2 cm . TELER: teler de llaços, ordit passat a punta i retorn, 2 plegadors d’ordit Teixit que forma conjunt amb els fragments núm.reg. 300-1 i 2977. Tots tres teixits provenen del sepulcre de l’Infant don Felip de Castella i Lleó (m.1274) i de la seva segona dona Inés Rodriguez Girón (m.1265), a l’església de Sta. Maria de Villalcázar de Sirga (Palència). Hi ha tres fragments del mateix teixit al MAN de Madrid, a l'Instituto Valencia de Don Juan (Madrid) i a la Hispanic Society (New York). Amb l’arribada al poder dels almohades, procedents del nord d’Àfrica, a la segona meitat del segle XII, totes les manifestacions artístiques es tornen més sencilles i austeres. Fidels seguidors dels preceptes de l’Alcorà, els almohades eliminen tot element figuratiu en les seves obres. En els teixits s’imposaren els dissenys geomètrics, de mida reduïda, en composicions reiteratives i molt estructurades. La decoració d’aquest teixit, seguint les pautes comentades, s’enquadra dins d’una xarxa geomètrica de rombes i quadres que incorporen rosetons i estrelles en el seu interior, perfilats en color blau, que destaquen sobre el fons d’oropel i seda de color ivori. La forma com s’ha de treballar la decoració, la manera con es distribueixen els motius, la tècnica i els colors emprats, aproximen aquesta peça de manera molt directa al Teixit dels Lleons de la casulla del tern de sant Valeri.
ecrm:P43_has_dimension
n7:1 n7:2
ecrm:P65_shows_visual_item
n4:21060eb9-d354-3425-9265-84d8abfd0585 n6:745 n4:865902fc-eec7-37af-9327-2aca66445b33 n4:41827116-c58b-344f-8ee6-d10de3a99b24 n6:766 n6:762
ecrm:P138i_has_representation
n4:37a78ae7-8254-3b73-bcf6-c8253fe45935 n4:b6390a6b-d09a-36b3-82bf-2eb7ef7b5bb7 n4:5842a85d-864d-36a9-abae-b6d22e811e2d n4:6b2bfdad-565d-34f6-9eef-3b2c0c8296c6 n4:cb6f2631-0527-3f87-aa37-f420372e7257 n4:035debff-6e00-319b-b83a-e6c2dedd3b21