This HTML5 document contains 30 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n8http://data.silknow.org/object/929b3713-a21b-3c6c-9525-86f4e023a3ae/dimension/
dchttp://purl.org/dc/elements/1.1/
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
n7http://data.silknow.org/vocabulary/
ecrmhttp://erlangen-crm.org/current/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://data.silknow.org/image/
n2http://data.silknow.org/object/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#

Statements

Subject Item
n2:929b3713-a21b-3c6c-9525-86f4e023a3ae
rdf:type
ecrm:E22_Man-Made_Object
rdfs:comment
Fragment de xal de seda amb la decoració en registres horitzontals representant clavells, estrelles de 8 puntes, sanefes geomètriques, la mà de Fatima i la inscripció, repetida en simètria de mirall, identificada com la signatura del fabricant: “BELOUN”. En el mateix CDMT i en el Musée quai du Branly (París) es conserven altres xals amb la mateixa decoració però amb els motius ordenants de forma diferent. La signatura que hi apareix correspon a altres fabricants (“Al Tufti” i “Mubarak”) element que indica la gran popularitat que devia de tenir aquest disseny en el seu moment. . DESCRIPCIÓ TÈCNICA: Lampàs, efecte de decoració per 3 trames llançades interrompudes, fons i decoració en tafetà . ORDIT - relació d’ordits: 2 ordits, en relació: 3 fils d’ordit de fons / 1 fil ordit lligadura - matèria: ordit de fons: seda; color negre; fuil simple; STA ordit de lligadura: seda; color negre; fil simple; STA - densitat: 36 fils/cm - escalat: 3 fils ordit de fons . TRAMA - relació de trames: 5 trames, en relació: 1 trama de fons / 1-2 trames decoració - matèria: 1 trama de fons: seda; color vermell; STA 4 trames de decoració llançades i interrumpìdes: seda; colors blanc, vermell, blau pàl•lid i negre; STA - densitat: 14-18 passades/cm - escalat: 1 passada . VORAVIUS : conserva els 2 voravius, ample 0,8 cm, amb 24 fils dobles de seda color vermell i 4 fils als extrems en color blau fosc; treballen en tafetà . RAPORT DE DISSENY: dau d’ordit: 8,5 cm . TELER: de llaços, ordit passat a punta i retorn per a la zona central i ordit passat seguit als voravius; 2 plegadors d’ordit Fragment de xal de seda amb la decoració en registres horitzontals representant clavells, estrelles de 8 puntes, sanefes geomètriques, la mà de Fatima i la inscripció, repetida en simètria de mirall, identificada com la signatura del fabricant: “BELOUN”. En el mateix CDMT i en el Musée quai du Branly (París) es conserven altres xals amb la mateixa decoració però amb els motius ordenants de forma diferent. La signatura que hi apareix correspon a altres fabricants (“Al Tufti” i “Mubarak”) element que indica la gran popularitat que devia de tenir aquest disseny en el seu moment. . DESCRIPCIÓ TÈCNICA: Lampàs, efecte de decoració per 3 trames llançades interrompudes, fons i decoració en tafetà . ORDIT - relació d’ordits: 2 ordits, en relació: 3 fils d’ordit de fons / 1 fil ordit lligadura - matèria: ordit de fons: seda; color negre; fuil simple; STA ordit de lligadura: seda; color negre; fil simple; STA - densitat: 36 fils/cm - escalat: 3 fils ordit de fons . TRAMA - relació de trames: 5 trames, en relació: 1 trama de fons / 1-2 trames decoració - matèria: 1 trama de fons: seda; color vermell; STA 4 trames de decoració llançades i interrumpìdes: seda; colors blanc, vermell, blau pàl•lid i negre; STA - densitat: 14-18 passades/cm - escalat: 1 passada . VORAVIUS : conserva els 2 voravius, ample 0,8 cm, amb 24 fils dobles de seda color vermell i 4 fils als extrems en color blau fosc; treballen en tafetà . RAPORT DE DISSENY: dau d’ordit: 8,5 cm . TELER: de llaços, ordit passat a punta i retorn per a la zona central i ordit passat seguit als voravius; 2 plegadors d’ordit Fragment de xal de seda amb la decoració en registres horitzontals representant clavells, estrelles de 8 puntes, sanefes geomètriques, la mà de Fatima i la inscripció, repetida en simètria de mirall, identificada com la signatura del fabricant: “BELOUN”. En el mateix CDMT i en el Musée quai du Branly (París) es conserven altres xals amb la mateixa decoració però amb els motius ordenants de forma diferent. La signatura que hi apareix correspon a altres fabricants (“Al Tufti” i “Mubarak”) element que indica la gran popularitat que devia de tenir aquest disseny en el seu moment.
dc:identifier
82
ecrm:P3_has_note
Fragment de xal de seda amb la decoració en registres horitzontals representant clavells, estrelles de 8 puntes, sanefes geomètriques, la mà de Fatima i la inscripció, repetida en simètria de mirall, identificada com la signatura del fabricant: “BELOUN”. En el mateix CDMT i en el Musée quai du Branly (París) es conserven altres xals amb la mateixa decoració però amb els motius ordenants de forma diferent. La signatura que hi apareix correspon a altres fabricants (“Al Tufti” i “Mubarak”) element que indica la gran popularitat que devia de tenir aquest disseny en el seu moment. Fragment de xal de seda amb la decoració en registres horitzontals representant clavells, estrelles de 8 puntes, sanefes geomètriques, la mà de Fatima i la inscripció, repetida en simètria de mirall, identificada com la signatura del fabricant: “BELOUN”. En el mateix CDMT i en el Musée quai du Branly (París) es conserven altres xals amb la mateixa decoració però amb els motius ordenants de forma diferent. La signatura que hi apareix correspon a altres fabricants (“Al Tufti” i “Mubarak”) element que indica la gran popularitat que devia de tenir aquest disseny en el seu moment. . DESCRIPCIÓ TÈCNICA: Lampàs, efecte de decoració per 3 trames llançades interrompudes, fons i decoració en tafetà . ORDIT - relació d’ordits: 2 ordits, en relació: 3 fils d’ordit de fons / 1 fil ordit lligadura - matèria: ordit de fons: seda; color negre; fuil simple; STA ordit de lligadura: seda; color negre; fil simple; STA - densitat: 36 fils/cm - escalat: 3 fils ordit de fons . TRAMA - relació de trames: 5 trames, en relació: 1 trama de fons / 1-2 trames decoració - matèria: 1 trama de fons: seda; color vermell; STA 4 trames de decoració llançades i interrumpìdes: seda; colors blanc, vermell, blau pàl•lid i negre; STA - densitat: 14-18 passades/cm - escalat: 1 passada . VORAVIUS : conserva els 2 voravius, ample 0,8 cm, amb 24 fils dobles de seda color vermell i 4 fils als extrems en color blau fosc; treballen en tafetà . RAPORT DE DISSENY: dau d’ordit: 8,5 cm . TELER: de llaços, ordit passat a punta i retorn per a la zona central i ordit passat seguit als voravius; 2 plegadors d’ordit . DESCRIPCIÓ TÈCNICA: Lampàs, efecte de decoració per 3 trames llançades interrompudes, fons i decoració en tafetà . ORDIT - relació d’ordits: 2 ordits, en relació: 3 fils d’ordit de fons / 1 fil ordit lligadura - matèria: ordit de fons: seda; color negre; fuil simple; STA ordit de lligadura: seda; color negre; fil simple; STA - densitat: 36 fils/cm - escalat: 3 fils ordit de fons . TRAMA - relació de trames: 5 trames, en relació: 1 trama de fons / 1-2 trames decoració - matèria: 1 trama de fons: seda; color vermell; STA 4 trames de decoració llançades i interrumpìdes: seda; colors blanc, vermell, blau pàl•lid i negre; STA - densitat: 14-18 passades/cm - escalat: 1 passada . VORAVIUS : conserva els 2 voravius, ample 0,8 cm, amb 24 fils dobles de seda color vermell i 4 fils als extrems en color blau fosc; treballen en tafetà . RAPORT DE DISSENY: dau d’ordit: 8,5 cm . TELER: de llaços, ordit passat a punta i retorn per a la zona central i ordit passat seguit als voravius; 2 plegadors d’ordit Fragment de xal de seda amb la decoració en registres horitzontals representant clavells, estrelles de 8 puntes, sanefes geomètriques, la mà de Fatima i la inscripció, repetida en simètria de mirall, identificada com la signatura del fabricant: “BELOUN”. En el mateix CDMT i en el Musée quai du Branly (París) es conserven altres xals amb la mateixa decoració però amb els motius ordenants de forma diferent. La signatura que hi apareix correspon a altres fabricants (“Al Tufti” i “Mubarak”) element que indica la gran popularitat que devia de tenir aquest disseny en el seu moment.
ecrm:P43_has_dimension
n8:2 n8:1
ecrm:P65_shows_visual_item
n4:58f7ebde-b794-3223-a5ed-09ca3e9a894b n4:1f2416c4-9f42-353a-ac5a-d71e073251b0 n4:b3ad076b-d87d-3a55-b0dd-e188bfb9c119 n7:840 n4:e92f096f-a383-3968-ab1c-aaad319abda0 n4:64d92c7e-7568-3e81-9df8-33ff589544a9 n4:69446a07-b161-36b6-ac49-472ae44317c1 n4:ba59d55b-2ea5-3c9c-ba7b-b9e8baa1a3c5 n4:76041b29-ea3f-3247-9c83-cd570c9b0489 n4:f2a6fabf-ee3b-3fa1-b28e-57ceabdb06b9 n4:91ece4e5-33e3-30d6-b408-a42f5d27817e n4:b57b5ebc-a9a6-3158-86dc-5e2e4ae15980 n7:758 n4:7eb04c6e-34ea-32a9-8e8b-c5144b781338
ecrm:P138i_has_representation
n4:80926393-2444-3548-91ce-96d5360283cc n4:dac6d12c-22ab-379b-bf5f-99be35f4a799