Teixit bicolor, amb la decoració en color vermell i el fons color rosat. Presenta una decoració formada per tres motius geomètrics : medallons amb rosetes de quatre pètals, estrelles de 8 puntes i quadrats que contenen una flor de pètals cordiformes. Un fragment de teixit igual, excavat a Antinoópolis, es conserva al Musée de Tissus de Lyon. Per la disposició del disseny, Marielle Martiniani-Reber, considera que podria haver-se teixit a Bizanci.
A partir de l’anàlisi per C14 de la peça del Museu del Louvre (Départament des Antiquités egyptiennes E 2922) que té el mateix disseny, material i tècnica, la cronologia d’aquesta peça la podem situar entre el 430-620 dC.Teixit bicolor, amb la decoració en color vermell i el fons color rosat. Presenta una decoració formada per tres motius geomètrics : medallons amb rosetes de quatre pètals, estrelles de 8 puntes i quadrats que contenen una flor de pètals cordiformes. Un fragment de teixit igual, excavat a Antinoópolis, es conserva al Musée de Tissus de Lyon. Per la disposició del disseny, Marielle Martiniani-Reber, considera que podria haver-se teixit a Bizanci.
A partir de l’anàlisi per C14 de la peça del Museu del Louvre (Départament des Antiquités egyptiennes E 2922) que té el mateix disseny, material i tècnica, la cronologia d’aquesta peça la podem situar entre el 430-620 dC.Teixit bicolor, amb la decoració en color vermell i el fons color rosat. Presenta una decoració formada per tres motius geomètrics : medallons amb rosetes de quatre pètals, estrelles de 8 puntes i quadrats que contenen una flor de pètals cordiformes. Un fragment de teixit igual, excavat a Antinoópolis, es conserva al Musée de Tissus de Lyon. Per la disposició del disseny, Marielle Martiniani-Reber, considera que podria haver-se teixit a Bizanci.
A partir de l’anàlisi per C14 de la peça del Museu del Louvre (Départament des Antiquités egyptiennes E 2922) que té el mateix disseny, material i tècnica, la cronologia d’aquesta peça la podem situar entre el 430-620 dC.