Fragment de tiraz amb la decoració organitzada en dos registres. El registre superior es distribueix en tres franges: dues formades per línies entrellaçades i una altra, central i més ampla, coberta per la combinació molt complexa de línies que formen rosetes de quatre pètals. A la banda inferior hi ha una inscripció en escriptura cúfica. El seu estil decoratiu i la seva cal·ligrafia el defineixen com a teixit fatimita tardà. La inscripció, en escriptura nashi (cursiva) deformada, és la repetició de la fórmula "la felicitat i la prosperitat.Fragment de tiraz amb la decoració organitzada en dos registres. El registre superior es distribueix en tres franges: dues formades per línies entrellaçades i una altra, central i més ampla, coberta per la combinació molt complexa de línies que formen rosetes de quatre pètals. A la banda inferior hi ha una inscripció en escriptura cúfica. El seu estil decoratiu i la seva cal·ligrafia el defineixen com a teixit fatimita tardà. La inscripció, en escriptura nashi (cursiva) deformada, és la repetició de la fórmula "la felicitat i la prosperitat.Fragment de tiraz amb la decoració organitzada en dos registres. El registre superior es distribueix en tres franges: dues formades per línies entrellaçades i una altra, central i més ampla, coberta per la combinació molt complexa de línies que formen rosetes de quatre pètals. A la banda inferior hi ha una inscripció en escriptura cúfica. El seu estil decoratiu i la seva cal·ligrafia el defineixen com a teixit fatimita tardà. La inscripció, en escriptura nashi (cursiva) deformada, és la repetició de la fórmula "la felicitat i la prosperitat.