This HTML5 document contains 39 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dchttp://purl.org/dc/elements/1.1/
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
n8http://data.silknow.org/vocabulary/
ecrmhttp://erlangen-crm.org/current/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n6http://data.silknow.org/image/
n5http://data.silknow.org/object/49d2be75-8e5b-3c54-969c-b415ac1e7950/dimension/
n2http://data.silknow.org/object/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#

Statements

Subject Item
n2:49d2be75-8e5b-3c54-969c-b415ac1e7950
rdf:type
ecrm:E22_Man-Made_Object
rdfs:comment
Onze fragments que en un principi estaven cosits amb el teixit reg. 00083(a), al fer la restauració es va considerar convenient separar-los. Probablement són del mateix teixit mural, però segurament d'una altre part. Onze fragments que en un principi estaven cosits amb el teixit reg. 00083(a), al fer la restauració es va considerar convenient separar-los. Probablement són del mateix teixit mural, però segurament d'una altre part. . DESCRIPCIÓ TÈCNICA: Taqueté llavorat espolinat, decoració obtinguda per efecte de 6 trames . ORDIT -relació d’ordits: 2 ordits, en relació: 1 fil de base / 1 fil ordit de lligadura -matèria: ordit de base: seda; color vermell; fil simple; STA ordit de lligadura: seda; color vermell; fil simple; STA - densitat: 24-26 fils/cm - escalat: 2 fils d’ordit de base . TRAMA - relació de trames : 2 trames llançades interrompudes i 4 trames que treballen segons l’efecte decoratiu com a trames llançades o com a trames espolinades - matèria: 2 trames llançades interrompudes: seda; colors blanc i groc; STA 4 trames llançades interrompudes i espolinades: seda; colors vermell, verd, negre i fil metàl•lic argentat entorxat en “S” sobre ànima de seda - densitat: 12-24 passades/cm - escalat: 3 passades . VORAVIUS : conserva un dels voravius format per una cordelina de fibra vegetal, torsió “S”, que treballa en tafetà . RAPORT de disseny: dau d’ordit: 9,5 cm . TELER: de llaços, passat de l’ordit a punta i retorn, 2 plegadors d’ordit Onze fragments que en un principi estaven cosits amb el teixit reg. 00083(a), al fer la restauració es va considerar convenient separar-los. Probablement són del mateix teixit mural, però segurament d'una altre part. . DESCRIPCIÓ TÈCNICA: Taqueté llavorat espolinat, decoració obtinguda per efecte de 6 trames . ORDIT -relació d’ordits: 2 ordits, en relació: 1 fil de base / 1 fil ordit de lligadura -matèria: ordit de base: seda; color vermell; fil simple; STA ordit de lligadura: seda; color vermell; fil simple; STA - densitat: 24-26 fils/cm - escalat: 2 fils d’ordit de base . TRAMA - relació de trames : 2 trames llançades interrompudes i 4 trames que treballen segons l’efecte decoratiu com a trames llançades o com a trames espolinades - matèria: 2 trames llançades interrompudes: seda; colors blanc i groc; STA 4 trames llançades interrompudes i espolinades: seda; colors vermell, verd, negre i fil metàl•lic argentat entorxat en “S” sobre ànima de seda - densitat: 12-24 passades/cm - escalat: 3 passades . VORAVIUS : conserva un dels voravius format per una cordelina de fibra vegetal, torsió “S”, que treballa en tafetà . RAPORT de disseny: dau d’ordit: 9,5 cm . TELER: de llaços, passat de l’ordit a punta i retorn, 2 plegadors d’ordit Fragment de panell decoratiu que conserva tres dels mihrabs que composaven la decoració de la peça. Aquests teixits, amb la representació en sèrie del nínxol que a les mesquites senyala en direcció a la Meca, reben el nom de saf. Són especialment interessants, per la seva riquesa visual i tècnica, els que formaven part de les tendes de campanya dels turcs otomans en el setge de Viena l’any 1683 , guanyats com a botí després de la seva derrota. Actualment, aquests teixits es continuen utilitzant com a decoració d’interior en dies de festivitat, treballats de forma molt més senzilla en brodat aplicat. A la col•lecció Khalili d’art islàmic es conserva una peça complerta molt similar al fragment del CDMT. Fragment de panell decoratiu que conserva tres dels mihrabs que composaven la decoració de la peça. Aquests teixits, amb la representació en sèrie del nínxol que a les mesquites senyala en direcció a la Meca, reben el nom de saf. Són especialment interessants, per la seva riquesa visual i tècnica, els que formaven part de les tendes de campanya dels turcs otomans en el setge de Viena l’any 1683 , guanyats com a botí després de la seva derrota. Actualment, aquests teixits es continuen utilitzant com a decoració d’interior en dies de festivitat, treballats de forma molt més senzilla en brodat aplicat. A la col•lecció Khalili d’art islàmic es conserva una peça complerta molt similar al fragment del CDMT. Fragment de panell decoratiu que conserva tres dels mihrabs que composaven la decoració de la peça. Aquests teixits, amb la representació en sèrie del nínxol que a les mesquites senyala en direcció a la Meca, reben el nom de saf. Són especialment interessants, per la seva riquesa visual i tècnica, els que formaven part de les tendes de campanya dels turcs otomans en el setge de Viena l’any 1683 , guanyats com a botí després de la seva derrota. Actualment, aquests teixits es continuen utilitzant com a decoració d’interior en dies de festivitat, treballats de forma molt més senzilla en brodat aplicat. A la col•lecció Khalili d’art islàmic es conserva una peça complerta molt similar al fragment del CDMT.
dc:identifier
83
ecrm:P3_has_note
Onze fragments que en un principi estaven cosits amb el teixit reg. 00083(a), al fer la restauració es va considerar convenient separar-los. Probablement són del mateix teixit mural, però segurament d'una altre part. Onze fragments que en un principi estaven cosits amb el teixit reg. 00083(a), al fer la restauració es va considerar convenient separar-los. Probablement són del mateix teixit mural, però segurament d'una altre part. . DESCRIPCIÓ TÈCNICA: Taqueté llavorat espolinat, decoració obtinguda per efecte de 6 trames . ORDIT -relació d’ordits: 2 ordits, en relació: 1 fil de base / 1 fil ordit de lligadura -matèria: ordit de base: seda; color vermell; fil simple; STA ordit de lligadura: seda; color vermell; fil simple; STA - densitat: 24-26 fils/cm - escalat: 2 fils d’ordit de base . TRAMA - relació de trames : 2 trames llançades interrompudes i 4 trames que treballen segons l’efecte decoratiu com a trames llançades o com a trames espolinades - matèria: 2 trames llançades interrompudes: seda; colors blanc i groc; STA 4 trames llançades interrompudes i espolinades: seda; colors vermell, verd, negre i fil metàl•lic argentat entorxat en “S” sobre ànima de seda - densitat: 12-24 passades/cm - escalat: 3 passades . VORAVIUS : conserva un dels voravius format per una cordelina de fibra vegetal, torsió “S”, que treballa en tafetà . RAPORT de disseny: dau d’ordit: 9,5 cm . TELER: de llaços, passat de l’ordit a punta i retorn, 2 plegadors d’ordit Onze fragments que en un principi estaven cosits amb el teixit reg. 00083(a), al fer la restauració es va considerar convenient separar-los. Probablement són del mateix teixit mural, però segurament d'una altre part. Fragment de panell decoratiu que conserva tres dels mihrabs que composaven la decoració de la peça. Aquests teixits, amb la representació en sèrie del nínxol que a les mesquites senyala en direcció a la Meca, reben el nom de saf. Són especialment interessants, per la seva riquesa visual i tècnica, els que formaven part de les tendes de campanya dels turcs otomans en el setge de Viena l’any 1683 , guanyats com a botí després de la seva derrota. Actualment, aquests teixits es continuen utilitzant com a decoració d’interior en dies de festivitat, treballats de forma molt més senzilla en brodat aplicat. A la col•lecció Khalili d’art islàmic es conserva una peça complerta molt similar al fragment del CDMT. . DESCRIPCIÓ TÈCNICA: Taqueté llavorat espolinat, decoració obtinguda per efecte de 6 trames . ORDIT -relació d’ordits: 2 ordits, en relació: 1 fil de base / 1 fil ordit de lligadura -matèria: ordit de base: seda; color vermell; fil simple; STA ordit de lligadura: seda; color vermell; fil simple; STA - densitat: 24-26 fils/cm - escalat: 2 fils d’ordit de base . TRAMA - relació de trames : 2 trames llançades interrompudes i 4 trames que treballen segons l’efecte decoratiu com a trames llançades o com a trames espolinades - matèria: 2 trames llançades interrompudes: seda; colors blanc i groc; STA 4 trames llançades interrompudes i espolinades: seda; colors vermell, verd, negre i fil metàl•lic argentat entorxat en “S” sobre ànima de seda - densitat: 12-24 passades/cm - escalat: 3 passades . VORAVIUS : conserva un dels voravius format per una cordelina de fibra vegetal, torsió “S”, que treballa en tafetà . RAPORT de disseny: dau d’ordit: 9,5 cm . TELER: de llaços, passat de l’ordit a punta i retorn, 2 plegadors d’ordit Fragment de panell decoratiu que conserva tres dels mihrabs que composaven la decoració de la peça. Aquests teixits, amb la representació en sèrie del nínxol que a les mesquites senyala en direcció a la Meca, reben el nom de saf. Són especialment interessants, per la seva riquesa visual i tècnica, els que formaven part de les tendes de campanya dels turcs otomans en el setge de Viena l’any 1683 , guanyats com a botí després de la seva derrota. Actualment, aquests teixits es continuen utilitzant com a decoració d’interior en dies de festivitat, treballats de forma molt més senzilla en brodat aplicat. A la col•lecció Khalili d’art islàmic es conserva una peça complerta molt similar al fragment del CDMT. Fragment de panell decoratiu que conserva tres dels mihrabs que composaven la decoració de la peça. Aquests teixits, amb la representació en sèrie del nínxol que a les mesquites senyala en direcció a la Meca, reben el nom de saf. Són especialment interessants, per la seva riquesa visual i tècnica, els que formaven part de les tendes de campanya dels turcs otomans en el setge de Viena l’any 1683 , guanyats com a botí després de la seva derrota. Actualment, aquests teixits es continuen utilitzant com a decoració d’interior en dies de festivitat, treballats de forma molt més senzilla en brodat aplicat. A la col•lecció Khalili d’art islàmic es conserva una peça complerta molt similar al fragment del CDMT.
ecrm:P43_has_dimension
n5:2 n5:1
ecrm:P65_shows_visual_item
n6:865902fc-eec7-37af-9327-2aca66445b33 n6:76041b29-ea3f-3247-9c83-cd570c9b0489 n6:6cef8d1f-1abe-3f1c-846d-165581c12815 n8:840 n6:4d4be887-b038-37a8-bf2b-99f7cad870ec n8:762 n6:aa204533-dc2d-3433-92ea-a3231735ab94 n6:f4e1bb58-51db-376b-baa4-8a3309e668ef n6:dbb2d7d6-61a1-3005-ba37-f01dd79bdc33 n8:745 n8:743 n6:21060eb9-d354-3425-9265-84d8abfd0585 n6:1f2416c4-9f42-353a-ac5a-d71e073251b0
ecrm:P138i_has_representation
n6:6b73d945-61ef-3d66-8c3e-9124d13ec466 n6:7064c7cc-0043-3423-a0c7-e311366ab854 n6:73669d1b-33e9-3306-a70b-8fac0ab8c5d4 n6:e44a6f9c-3242-341b-a271-34a59ba69f59 n6:04d98875-fc22-309a-a983-a4241a70ae4c n6:6a11f42c-9509-3199-b4b2-dc07393bc07d