This HTML5 document contains 41 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dchttp://purl.org/dc/elements/1.1/
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
n7http://data.silknow.org/vocabulary/
ecrmhttp://erlangen-crm.org/current/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n6http://data.silknow.org/object/2df6c10f-b82a-3e52-b345-deb8586fcbb9/dimension/
n5http://data.silknow.org/image/
n2http://data.silknow.org/object/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#

Statements

Subject Item
n2:2df6c10f-b82a-3e52-b345-deb8586fcbb9
rdf:type
ecrm:E22_Man-Made_Object
rdfs:comment
Diversos fragments del Teixit de les Àligues del sudari de santa Lliberata (santa Librada). Es van trobar en el seu reliquiari a la catedral de Sigüenza (Guadalajara) junt amb el "Teixit dels Grius". Segons la tradició, es probable que fos el rei Alfons VII de Castella qui va portar els teixits del reliquiari a Sigüenza des de la ciutat d'Almeria després de la seva conquesta l’any 1147. La decoració és molt detallada i treballada amb gran mestria. El conjunt el formen medallons que contenen una àliga amb les ales esteses, amb el cap de perfil i el bec mirant a la dreta o a l'esquerra i un sol ull de visió frontal. Un collar perlat separa el coll del cos que presenta una decoració de palmetes en forma de cor invertit i dos quadrúpedes encerclats que decoren la part superior de les dues ales. A cada urpa sosté un rètol on apareix la paraula "Baraka". Els medallons són de doble perímetre, ornats amb vores perlades. En el seu registre central, es despleguen parelles d’animals contraposats amb el coll girat, i entremig d’ells, una harpia amb el rostre de perfil i el cos molt esquematitzat. Els medallons s'entrellacen generant un bucle polilobulat amb una flor de vuit pètals al seu centre, que alhora genera una estrella de vuit puntes. Resseguint la corba exterior hi havia una banda epigràfica, perduda en els fragments conservats al CDMT, que Regula Schorta ha pogut reconstruir a partir dels fragments conservats a la fundació Abegg. Els colors amb els que avui en dia veiem la peça tenen poc a veure amb els que aquesta tenia originàriament. El color beix-ivori del conjunt correspon en realitat als fils d’ordit que estaven recoberts per una trama de to verdós que era la que creava el fons del disseny i que avui en dia es troba quasi desapareguda en la seva totalitat. Les característiques tècniques i formals d’aquest teixit l’emparenten amb una sèrie de peces del període almoràvit (1086-1147) datades amb fidelitat a partir de la casulla del bisbe sant Juan de Ortega trobada a l’església de Quintanaortuño (Burgos). Diversos fragments del Teixit de les Àligues del sudari de santa Lliberata (santa Librada). Es van trobar en el seu reliquiari a la catedral de Sigüenza (Guadalajara) junt amb el "Teixit dels Grius". Segons la tradició, es probable que fos el rei Alfons VII de Castella qui va portar els teixits del reliquiari a Sigüenza des de la ciutat d'Almeria després de la seva conquesta l’any 1147. La decoració és molt detallada i treballada amb gran mestria. El conjunt el formen medallons que contenen una àliga amb les ales esteses, amb el cap de perfil i el bec mirant a la dreta o a l'esquerra i un sol ull de visió frontal. Un collar perlat separa el coll del cos que presenta una decoració de palmetes en forma de cor invertit i dos quadrúpedes encerclats que decoren la part superior de les dues ales. A cada urpa sosté un rètol on apareix la paraula "Baraka". Els medallons són de doble perímetre, ornats amb vores perlades. En el seu registre central, es despleguen parelles d’animals contraposats amb el coll girat, i entremig d’ells, una harpia amb el rostre de perfil i el cos molt esquematitzat. Els medallons s'entrellacen generant un bucle polilobulat amb una flor de vuit pètals al seu centre, que alhora genera una estrella de vuit puntes. Resseguint la corba exterior hi havia una banda epigràfica, perduda en els fragments conservats al CDMT, que Regula Schorta ha pogut reconstruir a partir dels fragments conservats a la fundació Abegg. Els colors amb els que avui en dia veiem la peça tenen poc a veure amb els que aquesta tenia originàriament. El color beix-ivori del conjunt correspon en realitat als fils d’ordit que estaven recoberts per una trama de to verdós que era la que creava el fons del disseny i que avui en dia es troba quasi desapareguda en la seva totalitat. Les característiques tècniques i formals d’aquest teixit l’emparenten amb una sèrie de peces del període almoràvit (1086-1147) datades amb fidelitat a partir de la casulla del bisbe sant Juan de Ortega trobada a l’església de Quintanaortuño (Burgos). LAMPAS llavorat, decoració per 3 trames llançades i 1 una trama espolinada que treballa creant efecte de “niu d’abella”. Fons en tafetà irregular per ordit (2-2-4) i decoració en tafetà . ORDIT - relació d’ordits: 2 ordits, en relació: 8 fils d’ordit de fons / 1 fil ordit lligadura - matèria: ordit de fons: seda; color cru; fils simples; torsió Z ordit de lligadura: seda; color cru; fils simples; torsió Z - densitat: 104 fils d’ordit de fons / 13 fils d’ordit de lligadura - escalat: 6 fils d’ordit de fons . TRAMA - relació de trames: 4 trames, en relació: . 1 trama de fons / 2 trames llançades continues . 1 trama de fons / 2 trames llançades continues / 1 trama llançada interrompuda . 1 trama de fons / 2 trames llançades continues / 1 trama llançada interrompuda / 1 trama espolinada - matèria: . 1 trama de fons: seda; color ivori; STA . 2 trames llançades continues: seda; color vermell i verd fosc; STA . 1 trama llançada interrompuda: seda; color groc; STA . 1 trama espolinada: pell daurada (oripell o or de xipre) entorxada en Z sobre ànima de seda color cru - densitat: 34-36 passades/cm - escalonat: 2 passades . RAPORT de disseny: 32,5 x 31,5 . TELER: de llaços, passat d’ordit a punta i retorn LAMPAS llavorat, decoració per 3 trames llançades i 1 una trama espolinada que treballa creant efecte de “niu d’abella”. Fons en tafetà irregular per ordit (2-2-4) i decoració en tafetà . ORDIT - relació d’ordits: 2 ordits, en relació: 8 fils d’ordit de fons / 1 fil ordit lligadura - matèria: ordit de fons: seda; color cru; fils simples; torsió Z ordit de lligadura: seda; color cru; fils simples; torsió Z - densitat: 104 fils d’ordit de fons / 13 fils d’ordit de lligadura - escalat: 6 fils d’ordit de fons . TRAMA - relació de trames: 4 trames, en relació: . 1 trama de fons / 2 trames llançades continues . 1 trama de fons / 2 trames llançades continues / 1 trama llançada interrompuda . 1 trama de fons / 2 trames llançades continues / 1 trama llançada interrompuda / 1 trama espolinada - matèria: . 1 trama de fons: seda; color ivori; STA . 2 trames llançades continues: seda; color vermell i verd fosc; STA . 1 trama llançada interrompuda: seda; color groc; STA . 1 trama espolinada: pell daurada (oripell o or de xipre) entorxada en Z sobre ànima de seda color cru - densitat: 34-36 passades/cm - escalonat: 2 passades . RAPORT de disseny: 32,5 x 31,5 . TELER: de llaços, passat d’ordit a punta i retorn Diversos fragments del Teixit de les Àligues del sudari de santa Lliberata (santa Librada). Es van trobar en el seu reliquiari a la catedral de Sigüenza (Guadalajara) junt amb el "Teixit dels Grius". Segons la tradició, es probable que fos el rei Alfons VII de Castella qui va portar els teixits del reliquiari a Sigüenza des de la ciutat d'Almeria després de la seva conquesta l’any 1147. La decoració és molt detallada i treballada amb gran mestria. El conjunt el formen medallons que contenen una àliga amb les ales esteses, amb el cap de perfil i el bec mirant a la dreta o a l'esquerra i un sol ull de visió frontal. Un collar perlat separa el coll del cos que presenta una decoració de palmetes en forma de cor invertit i dos quadrúpedes encerclats que decoren la part superior de les dues ales. A cada urpa sosté un rètol on apareix la paraula "Baraka". Els medallons són de doble perímetre, ornats amb vores perlades. En el seu registre central, es despleguen parelles d’animals contraposats amb el coll girat, i entremig d’ells, una harpia amb el rostre de perfil i el cos molt esquematitzat. Els medallons s'entrellacen generant un bucle polilobulat amb una flor de vuit pètals al seu centre, que alhora genera una estrella de vuit puntes. Resseguint la corba exterior hi havia una banda epigràfica, perduda en els fragments conservats al CDMT, que Regula Schorta ha pogut reconstruir a partir dels fragments conservats a la fundació Abegg. Els colors amb els que avui en dia veiem la peça tenen poc a veure amb els que aquesta tenia originàriament. El color beix-ivori del conjunt correspon en realitat als fils d’ordit que estaven recoberts per una trama de to verdós que era la que creava el fons del disseny i que avui en dia es troba quasi desapareguda en la seva totalitat. Les característiques tècniques i formals d’aquest teixit l’emparenten amb una sèrie de peces del període almoràvit (1086-1147) datades amb fidelitat a partir de la casulla del bisbe sant Juan de Ortega trobada a l’església de Quintanaortuño (Burgos).
dc:identifier
6470
ecrm:P3_has_note
LAMPAS llavorat, decoració per 3 trames llançades i 1 una trama espolinada que treballa creant efecte de “niu d’abella”. Fons en tafetà irregular per ordit (2-2-4) i decoració en tafetà . ORDIT - relació d’ordits: 2 ordits, en relació: 8 fils d’ordit de fons / 1 fil ordit lligadura - matèria: ordit de fons: seda; color cru; fils simples; torsió Z ordit de lligadura: seda; color cru; fils simples; torsió Z - densitat: 104 fils d’ordit de fons / 13 fils d’ordit de lligadura - escalat: 6 fils d’ordit de fons . TRAMA - relació de trames: 4 trames, en relació: . 1 trama de fons / 2 trames llançades continues . 1 trama de fons / 2 trames llançades continues / 1 trama llançada interrompuda . 1 trama de fons / 2 trames llançades continues / 1 trama llançada interrompuda / 1 trama espolinada - matèria: . 1 trama de fons: seda; color ivori; STA . 2 trames llançades continues: seda; color vermell i verd fosc; STA . 1 trama llançada interrompuda: seda; color groc; STA . 1 trama espolinada: pell daurada (oripell o or de xipre) entorxada en Z sobre ànima de seda color cru - densitat: 34-36 passades/cm - escalonat: 2 passades . RAPORT de disseny: 32,5 x 31,5 . TELER: de llaços, passat d’ordit a punta i retorn Diversos fragments del Teixit de les Àligues del sudari de santa Lliberata (santa Librada). Es van trobar en el seu reliquiari a la catedral de Sigüenza (Guadalajara) junt amb el "Teixit dels Grius". Segons la tradició, es probable que fos el rei Alfons VII de Castella qui va portar els teixits del reliquiari a Sigüenza des de la ciutat d'Almeria després de la seva conquesta l’any 1147. La decoració és molt detallada i treballada amb gran mestria. El conjunt el formen medallons que contenen una àliga amb les ales esteses, amb el cap de perfil i el bec mirant a la dreta o a l'esquerra i un sol ull de visió frontal. Un collar perlat separa el coll del cos que presenta una decoració de palmetes en forma de cor invertit i dos quadrúpedes encerclats que decoren la part superior de les dues ales. A cada urpa sosté un rètol on apareix la paraula "Baraka". Els medallons són de doble perímetre, ornats amb vores perlades. En el seu registre central, es despleguen parelles d’animals contraposats amb el coll girat, i entremig d’ells, una harpia amb el rostre de perfil i el cos molt esquematitzat. Els medallons s'entrellacen generant un bucle polilobulat amb una flor de vuit pètals al seu centre, que alhora genera una estrella de vuit puntes. Resseguint la corba exterior hi havia una banda epigràfica, perduda en els fragments conservats al CDMT, que Regula Schorta ha pogut reconstruir a partir dels fragments conservats a la fundació Abegg. Els colors amb els que avui en dia veiem la peça tenen poc a veure amb els que aquesta tenia originàriament. El color beix-ivori del conjunt correspon en realitat als fils d’ordit que estaven recoberts per una trama de to verdós que era la que creava el fons del disseny i que avui en dia es troba quasi desapareguda en la seva totalitat. Les característiques tècniques i formals d’aquest teixit l’emparenten amb una sèrie de peces del període almoràvit (1086-1147) datades amb fidelitat a partir de la casulla del bisbe sant Juan de Ortega trobada a l’església de Quintanaortuño (Burgos). LAMPAS llavorat, decoració per 3 trames llançades i 1 una trama espolinada que treballa creant efecte de “niu d’abella”. Fons en tafetà irregular per ordit (2-2-4) i decoració en tafetà . ORDIT - relació d’ordits: 2 ordits, en relació: 8 fils d’ordit de fons / 1 fil ordit lligadura - matèria: ordit de fons: seda; color cru; fils simples; torsió Z ordit de lligadura: seda; color cru; fils simples; torsió Z - densitat: 104 fils d’ordit de fons / 13 fils d’ordit de lligadura - escalat: 6 fils d’ordit de fons . TRAMA - relació de trames: 4 trames, en relació: . 1 trama de fons / 2 trames llançades continues . 1 trama de fons / 2 trames llançades continues / 1 trama llançada interrompuda . 1 trama de fons / 2 trames llançades continues / 1 trama llançada interrompuda / 1 trama espolinada - matèria: . 1 trama de fons: seda; color ivori; STA . 2 trames llançades continues: seda; color vermell i verd fosc; STA . 1 trama llançada interrompuda: seda; color groc; STA . 1 trama espolinada: pell daurada (oripell o or de xipre) entorxada en Z sobre ànima de seda color cru - densitat: 34-36 passades/cm - escalonat: 2 passades . RAPORT de disseny: 32,5 x 31,5 . TELER: de llaços, passat d’ordit a punta i retorn Diversos fragments del Teixit de les Àligues del sudari de santa Lliberata (santa Librada). Es van trobar en el seu reliquiari a la catedral de Sigüenza (Guadalajara) junt amb el "Teixit dels Grius". Segons la tradició, es probable que fos el rei Alfons VII de Castella qui va portar els teixits del reliquiari a Sigüenza des de la ciutat d'Almeria després de la seva conquesta l’any 1147. La decoració és molt detallada i treballada amb gran mestria. El conjunt el formen medallons que contenen una àliga amb les ales esteses, amb el cap de perfil i el bec mirant a la dreta o a l'esquerra i un sol ull de visió frontal. Un collar perlat separa el coll del cos que presenta una decoració de palmetes en forma de cor invertit i dos quadrúpedes encerclats que decoren la part superior de les dues ales. A cada urpa sosté un rètol on apareix la paraula "Baraka". Els medallons són de doble perímetre, ornats amb vores perlades. En el seu registre central, es despleguen parelles d’animals contraposats amb el coll girat, i entremig d’ells, una harpia amb el rostre de perfil i el cos molt esquematitzat. Els medallons s'entrellacen generant un bucle polilobulat amb una flor de vuit pètals al seu centre, que alhora genera una estrella de vuit puntes. Resseguint la corba exterior hi havia una banda epigràfica, perduda en els fragments conservats al CDMT, que Regula Schorta ha pogut reconstruir a partir dels fragments conservats a la fundació Abegg. Els colors amb els que avui en dia veiem la peça tenen poc a veure amb els que aquesta tenia originàriament. El color beix-ivori del conjunt correspon en realitat als fils d’ordit que estaven recoberts per una trama de to verdós que era la que creava el fons del disseny i que avui en dia es troba quasi desapareguda en la seva totalitat. Les característiques tècniques i formals d’aquest teixit l’emparenten amb una sèrie de peces del període almoràvit (1086-1147) datades amb fidelitat a partir de la casulla del bisbe sant Juan de Ortega trobada a l’església de Quintanaortuño (Burgos). Diversos fragments del Teixit de les Àligues del sudari de santa Lliberata (santa Librada). Es van trobar en el seu reliquiari a la catedral de Sigüenza (Guadalajara) junt amb el "Teixit dels Grius". Segons la tradició, es probable que fos el rei Alfons VII de Castella qui va portar els teixits del reliquiari a Sigüenza des de la ciutat d'Almeria després de la seva conquesta l’any 1147. La decoració és molt detallada i treballada amb gran mestria. El conjunt el formen medallons que contenen una àliga amb les ales esteses, amb el cap de perfil i el bec mirant a la dreta o a l'esquerra i un sol ull de visió frontal. Un collar perlat separa el coll del cos que presenta una decoració de palmetes en forma de cor invertit i dos quadrúpedes encerclats que decoren la part superior de les dues ales. A cada urpa sosté un rètol on apareix la paraula "Baraka". Els medallons són de doble perímetre, ornats amb vores perlades. En el seu registre central, es despleguen parelles d’animals contraposats amb el coll girat, i entremig d’ells, una harpia amb el rostre de perfil i el cos molt esquematitzat. Els medallons s'entrellacen generant un bucle polilobulat amb una flor de vuit pètals al seu centre, que alhora genera una estrella de vuit puntes. Resseguint la corba exterior hi havia una banda epigràfica, perduda en els fragments conservats al CDMT, que Regula Schorta ha pogut reconstruir a partir dels fragments conservats a la fundació Abegg. Els colors amb els que avui en dia veiem la peça tenen poc a veure amb els que aquesta tenia originàriament. El color beix-ivori del conjunt correspon en realitat als fils d’ordit que estaven recoberts per una trama de to verdós que era la que creava el fons del disseny i que avui en dia es troba quasi desapareguda en la seva totalitat. Les característiques tècniques i formals d’aquest teixit l’emparenten amb una sèrie de peces del període almoràvit (1086-1147) datades amb fidelitat a partir de la casulla del bisbe sant Juan de Ortega trobada a l’església de Quintanaortuño (Burgos).
ecrm:P43_has_dimension
n6:1 n6:2
ecrm:P65_shows_visual_item
n5:173a27f6-fb61-36b7-96fc-122922ef38c7 n5:f2a6fabf-ee3b-3fa1-b28e-57ceabdb06b9 n5:456a870d-caad-34f5-9c33-024ca0cc8b74 n5:8993da6c-54b3-3eb2-a0d8-bdabecb18666 n7:758 n7:771 n5:c2c482ac-0918-3a77-b438-ac7bcbcd619c n5:434da333-e5dc-37be-b2c5-2d94f5b78221 n5:39007194-4324-3235-b218-ba289e657302 n5:adea1cee-eb76-3771-9903-5c892a14a2bb n5:d8f930e5-8964-3752-b6d7-fb35a32fa31c n5:d6f9aa16-a8fb-3561-be3b-affc93c365de n5:7d338d0b-32b2-36c3-9112-decb487d2a5f n5:ecdaa851-4590-34e5-b638-8879ff32a752
ecrm:P138i_has_representation
n5:e097d565-aea2-37be-b2ff-35df5f38b3b4 n5:f9526db4-260c-3445-a7e2-cf338c754a67 n5:fbf4a18c-985d-312f-87c8-db490c54272c n5:08c71688-7340-3f48-84f1-29ab11eeecde n5:2906cae6-a7e8-317a-9858-ff13e76efc31 n5:2be61d2e-ef3a-3526-9dd2-e9ec9c7f1d37 n5:2cfe1337-acc4-30d1-b0bd-d185f5851af1 n5:308043c1-38cc-3e49-a869-6b00985e238a n5:7c582b41-647d-3c64-993b-7b3416ea1c34 n5:875e8e0e-022b-35d6-bee0-7ef3a4452025 n5:8b0492ce-93cc-3e28-bd39-8757b4a40b71 n5:b21b5c4e-da76-3dd9-af5d-3e849035b694 n5:c5513030-5078-30cc-b7b6-7c408fac35bb