About: http://data.silknow.org/object/b4cc6608-61ba-31fe-95cb-26b25e731bc5     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : ecrm:E22_Man-Made_Object, within Data Space : data.silknow.org associated with source document(s)

Segons la fitxa de la col·lecció Viñas aquesta peça és part del teixit original a partir del qual es van fer les reproduccions del segle XIX (reg.5755 i reg.33) , però hi ha la possibilitat de que aquest teixit sigui també ell una de les reproduccions fetes en aquell moment. Una d'aquestes còpies es trova documentada a la col•lecció Manuel Gómez-Moreno. La fitxa de la peça surt publicada en el projecte: "A la luz de la seda", té el núm. de catàleg: 867, i diu: “Don Manuel Gómez-Moreno hace las siguientes anotaciones en este tejido: Imitación lionesa de tejido bagdadí, hecha a mediados del siglo XIX. Con ella se fabricó una capa que se vendió en Italia, Ancona, y se deshizo. Otro fragmento en la Alhambra. No lleva oro, sino metal que ennegreció. Semejante a uno de la colección Errera del que se copió, el cual tiene oro. Véase la ficha del Museo de la Alhambra R2801, que perteneció también a la Colección de Manuel Gómez-Moreno.”

AttributesValues
rdf:type
rdfs:comment
  • Segons la fitxa de la col·lecció Viñas aquesta peça és part del teixit original a partir del qual es van fer les reproduccions del segle XIX (reg.5755 i reg.33) , però hi ha la possibilitat de que aquest teixit sigui també ell una de les reproduccions fetes en aquell moment. Una d'aquestes còpies es trova documentada a la col•lecció Manuel Gómez-Moreno. La fitxa de la peça surt publicada en el projecte: "A la luz de la seda", té el núm. de catàleg: 867, i diu: “Don Manuel Gómez-Moreno hace las siguientes anotaciones en este tejido: Imitación lionesa de tejido bagdadí, hecha a mediados del siglo XIX. Con ella se fabricó una capa que se vendió en Italia, Ancona, y se deshizo. Otro fragmento en la Alhambra. No lleva oro, sino metal que ennegreció. Semejante a uno de la colección Errera del que se copió, el cual tiene oro. Véase la ficha del Museo de la Alhambra R2801, que perteneció también a la Colección de Manuel Gómez-Moreno.” (ca)
  • Segons la fitxa de la col·lecció Viñas aquesta peça és part del teixit original a partir del qual es van fer les reproduccions del segle XIX (reg.5755 i reg.33) , però hi ha la possibilitat de que aquest teixit sigui també ell una de les reproduccions fetes en aquell moment. Una d'aquestes còpies es trova documentada a la col•lecció Manuel Gómez-Moreno. La fitxa de la peça surt publicada en el projecte: "A la luz de la seda", té el núm. de catàleg: 867, i diu: “Don Manuel Gómez-Moreno hace las siguientes anotaciones en este tejido: Imitación lionesa de tejido bagdadí, hecha a mediados del siglo XIX. Con ella se fabricó una capa que se vendió en Italia, Ancona, y se deshizo. Otro fragmento en la Alhambra. No lleva oro, sino metal que ennegreció. Semejante a uno de la colección Errera del que se copió, el cual tiene oro. Véase la ficha del Museo de la Alhambra R2801, que perteneció también a la Colección de Manuel Gómez-Moreno.” (en)
  • Segons la fitxa de la col·lecció Viñas aquesta peça és part del teixit original a partir del qual es van fer les reproduccions del segle XIX (reg.5755 i reg.33) , però hi ha la possibilitat de que aquest teixit sigui també ell una de les reproduccions fetes en aquell moment. Una d'aquestes còpies es trova documentada a la col•lecció Manuel Gómez-Moreno. La fitxa de la peça surt publicada en el projecte: "A la luz de la seda", té el núm. de catàleg: 867, i diu: “Don Manuel Gómez-Moreno hace las siguientes anotaciones en este tejido: Imitación lionesa de tejido bagdadí, hecha a mediados del siglo XIX. Con ella se fabricó una capa que se vendió en Italia, Ancona, y se deshizo. Otro fragmento en la Alhambra. No lleva oro, sino metal que ennegreció. Semejante a uno de la colección Errera del que se copió, el cual tiene oro. Véase la ficha del Museo de la Alhambra R2801, que perteneció también a la Colección de Manuel Gómez-Moreno.” (es)
dc:identifier
  • 3935
P3 has note
  • Segons la fitxa de la col·lecció Viñas aquesta peça és part del teixit original a partir del qual es van fer les reproduccions del segle XIX (reg.5755 i reg.33) , però hi ha la possibilitat de que aquest teixit sigui també ell una de les reproduccions fetes en aquell moment. Una d'aquestes còpies es trova documentada a la col•lecció Manuel Gómez-Moreno. La fitxa de la peça surt publicada en el projecte: "A la luz de la seda", té el núm. de catàleg: 867, i diu: “Don Manuel Gómez-Moreno hace las siguientes anotaciones en este tejido: Imitación lionesa de tejido bagdadí, hecha a mediados del siglo XIX. Con ella se fabricó una capa que se vendió en Italia, Ancona, y se deshizo. Otro fragmento en la Alhambra. No lleva oro, sino metal que ennegreció. Semejante a uno de la colección Errera del que se copió, el cual tiene oro. Véase la ficha del Museo de la Alhambra R2801, que perteneció también a la Colección de Manuel Gómez-Moreno.” (ca)
  • Segons la fitxa de la col·lecció Viñas aquesta peça és part del teixit original a partir del qual es van fer les reproduccions del segle XIX (reg.5755 i reg.33) , però hi ha la possibilitat de que aquest teixit sigui també ell una de les reproduccions fetes en aquell moment. Una d'aquestes còpies es trova documentada a la col•lecció Manuel Gómez-Moreno. La fitxa de la peça surt publicada en el projecte: "A la luz de la seda", té el núm. de catàleg: 867, i diu: “Don Manuel Gómez-Moreno hace las siguientes anotaciones en este tejido: Imitación lionesa de tejido bagdadí, hecha a mediados del siglo XIX. Con ella se fabricó una capa que se vendió en Italia, Ancona, y se deshizo. Otro fragmento en la Alhambra. No lleva oro, sino metal que ennegreció. Semejante a uno de la colección Errera del que se copió, el cual tiene oro. Véase la ficha del Museo de la Alhambra R2801, que perteneció también a la Colección de Manuel Gómez-Moreno.” (en)
  • Segons la fitxa de la col·lecció Viñas aquesta peça és part del teixit original a partir del qual es van fer les reproduccions del segle XIX (reg.5755 i reg.33) , però hi ha la possibilitat de que aquest teixit sigui també ell una de les reproduccions fetes en aquell moment. Una d'aquestes còpies es trova documentada a la col•lecció Manuel Gómez-Moreno. La fitxa de la peça surt publicada en el projecte: "A la luz de la seda", té el núm. de catàleg: 867, i diu: “Don Manuel Gómez-Moreno hace las siguientes anotaciones en este tejido: Imitación lionesa de tejido bagdadí, hecha a mediados del siglo XIX. Con ella se fabricó una capa que se vendió en Italia, Ancona, y se deshizo. Otro fragmento en la Alhambra. No lleva oro, sino metal que ennegreció. Semejante a uno de la colección Errera del que se copió, el cual tiene oro. Véase la ficha del Museo de la Alhambra R2801, que perteneció también a la Colección de Manuel Gómez-Moreno.” (es)
P43 has dimension
P65 shows visual item
P138 has representation
is P30 transferred custody of of
is P41 classified of
is P108 has produced of
is P129 is about of
is P24 transferred title of of
is crmsci:O8_observed of
Faceted Search & Find service v1.16.112 as of Mar 01 2023


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3236 as of Mar 1 2023, on Linux (x86_64-pc-linux-musl), Single-Server Edition (126 GB total memory, 29 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software